Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fabrikkerne snyder os.
  • #1   26. okt 2020 Jorden er flad
    https://youtu.be/RywkkwO78m8

• #2   26. okt 2020 Hvis det der er dit største problem lige nu, så bare vent til sidst på ugen! Mææætte har fået fortalt at der er er fundet corronavirus på foden af en måge smiley så hvis ikke at alle måger flyver med gummistøvler og mundble fredag morgen, sætter hun jagerfly ind mod dem! Jeg finder en kælder fuld af god vin i to dage, så har de kun løse skud tilbage smiley

• #3   27. okt 2020 TS den må du lige forklare.. Jeg har set den (og alle fortnines videoer) hvordan mener du fabrikkerne snyder os? :-|

• #4   27. okt 2020 Hvis du ser videoen, så får du en ganske god forklaring.

• #5   27. okt 2020 #3: Det er ikke trådstarters egen mening. Det er konklusionen på F9 videoen

• #6   27. okt 2020 Generelt må vi bare leve med "at den kloge narer den mindre kloge"............
    Spørgsmålet er bare hvor meget snyd der opdages smiley
    (Her er Danske Bank hvis et udmærket eksempel smiley )

• #7   27. okt 2020 Ja de laver motorcykler som de mener folk gerne vil have?
    Det eneste snyd jeg kan se, er at Harley lidt glemmer at fortælle hvor mange hk de yder

• #9   27. okt 2020 Alle effektopgivelser er på krumtappen fra fabrikken, det har det altid været smiley

• #11   27. okt 2020 Den med dækkene var nu ny for mig.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #12   27. okt 2020 Den med dækkene var ikke ny for mig... Men mon ikke folk overlever. smiley

• Knud
    Knud Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 37
    #13   28. okt 2020 8:45 Sandheden vil ud;
    Hvis du vil have en mc med bundtræk, så skal du se på max moment.
    Men hvis du vil have en japansk mc, der kun kan trække ved absolut max omdrejninger, så skal se kun på HP.

• #14   28. okt 2020 De gør det også ved at spare på maling.....
    https://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/87933-bmw_g_650gs_sertao
    Ja, måske ikke snyd.
    De sagde jo ikke hvor maget maling der var på den, det var jo bar mig der troede at der var.....

• #15   28. okt 2020 Supermarkeder snyder også, vores aupair siger at vores hundekiks ikke smager det mindste af hund.

• Kåre L
    Kåre L Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 46
    #16   29. okt 2020 Som sædvanligt fra F9: Korrekt!
    Du kan kun bedømme en motorcykel, ved at køre på den, lige som du kun kan købe hi-fi ved at bruge ørerne.
    Churchill sagde: “I only believe in statistics that I doctored myself”, og sådan er det med alle tal.

• #17   29. okt 2020 Helt ret ved jeg nu ikke om han har. I det første eksempel med andenrangsdæk på en Royal Enfield, så bliver de fleste motorcykler vel leveret med et standarddæk af et eller andet mærke. I eksempel to nævner han netop at EU har regler om angivelse af en køreklar vægt. Eksempel tre omkring hestekræfter og moment.. tja...

• #18   29. okt 2020 #17: Tror sgu ikke lige du fangede hans pointer.
    Ja, de leveres med et “standard” dæk, men det er et ringere produkt, end hvis du køber præcis samme mærke og model efterfølgende. Sagt på en anden måde. Man kan måske synes det dæk man får På motorcyklen er elendigt, men køber man efterfølgende samme dækmodel, får man et godt dæk.
    Og ja, EU har regler, men kun et mærke følger dem

• Kåre L
    Kåre L Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 46
    #19   29. okt 2020 Dækkene var netop ikke standarddæk, men særligt produceret til fabrikken med Pirelli trykt på. Lidt royalties til Pirelli, og lidt salgsgas til motorcykelsælgeren.
    Det er selvfølgelig velkomment med andre forslag til, hvordan man opgør ydelse. Han holdt sig bare til den gældende videnskab og sagde netop, at det først er, når du kører på cyklen, du kan mærke, hvordan motoren virker.

• #20   29. okt 2020 #18. Jo jeg tror nok, jeg fangede hans pointer. Det er ikke alle nye motorcykler, der leveres med specielt fremstillede, dårligere dæk, han bruger jo kun Royal Enfield som "bevis", og det er ikke kun ét mærke (BMW, og det var i Canada), der oplyser den reelle vægt. (Jeg tjekkede bare for et eksempels skyld Fisker MC, og dér står der fuldtanket vægt... ja Enghave motor gør det også. Så mon ikke alle officielle forhandlere i EU/DK gør det?)

• #22   30. okt 2020 #21: jeg kender ikke et eneste forsikringsselskab, som fastsætter præmien ud fra vægt/kraft forholdet. I så fald skulle en KTM 390 Duke være dyrere i forsikring end en stor Harley...

• Knud
    Knud Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 37
    #23   31. okt 2020 #22 Det kan godt være, det kun var HP.

Kommentér på:
Fabrikkerne snyder os.

Annonce