Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Louis i Kiel
  • #1   5. feb 2008 Er lige med på en lytter.. overvejer selv turen..

hmm kan ikke engang komme på deres hjemmeside, andre der har samme problem`?

• #2   5. feb 2008 Hello Brian, Ja der er Louis og Polo , Polo med klart
    det fedeste og største udvalg, Polo ligger på Schwedendamm 9. ved havnen ' Svenskerkajen' og
    Detlev Louis 400 m. derfra ka' ikke huske adressen.

Venligst Flemming.

• #3   5. feb 2008 det er ikke det bedste udvalg! vil nok forsætte til hamborg når man er i gang

• #4   5. feb 2008 i hamborg ligger der en megastore og et rest lagersalg længere nede af vejen, har været der 3 gange og der er MASSER af ting, så ligger polo 500 meter derfra og en FED dainese shop 100 meter fra louis

• #5   5. feb 2008 Men Hvis man gider køre de sidste km. har de 'MEGET'
    større udvalg i Hamborg, både hos Louis og Polo og
    så er der flere afdelinger i Hamborg.

• #6   5. feb 2008 Okai
    Jeg valgte bare kiel for der var ikke helt så langt...
    Men så må jeg prøve at se om jeg kan lokke kæresten emd på en weekend i hamburg smiley

• #7   5. feb 2008 Det tager kun 2 timer 45 min fra Kolding området at køre til Hamburg... klart den bedste Louis butik som ligger ved Süderstrasse.

• #8   5. feb 2008 vil osse sige om man kører til kiel el hamborg er et fedt, når man nu alligevel er ude at trille.
    froskellen er ca 60 km og 30-40 min ekstra, men det betaler sig at bruge den ekstra tid for udvalget er bare så meget større, men tjeck lige hvad dage lagersalget har åbent i hamborg, mener det er mandag de har lukket

• #9   5. feb 2008 Planen var lidt af køre her på fredag efter arbejde og så tage en weekend enten i hamborg eller kiel......

Bliver jo så nok hamborg... Så kunne man jo handle lidt lørdag smiley og så køre hjem igen søndag hvis det er smiley

• #10   5. feb 2008 hehe så husk når i nu er i hamborg at tage ind på reeperbahn lørdag aften, der er bare fest i gaden , men godtnok osse mange stripbarer osv, men det er faktisk ret sjovt derinde, der er osse et par gode spisesteder og en del hyggelige barer

• #11   5. feb 2008 Jamen så må jeg jo slæve kæresten med der ind.. Det kunne jo være jeg fik lidt komme penge med hjem fra turen så smiley

• #12   5. feb 2008 Baglandet skal jo altid være iorden, så vil også lige nævne at Hamburgs centrum både er pæn og fyldt med shopping muligheder så kæresten også får noget ud af turen.

• #13   5. feb 2008 Vil faktisk anbefale Kiel. (eller Lübeck)
    Var der her i sensommeren og handlede i både Louis butikken der ligger inde i centrum nær kajen, samt Polo butikken. Poloen er klart den største, men fandt hvad jeg skulle ha, samt prøve i begge butikker. I Kiel ligger der osse en ubåd i Laboe fra krigens tid, som er et besøg værd. Og der er en række mondæne barer i centrum, så der er klart plads til Viel Spas. Vi boede på et vandrehjem der hed BekPek. Fint rent sted.
    Lige et tip. Nå du nu står i butikken så prøv alt det tøj og hjelme, som du bare har en anelse om at kunne finde på at købe på et senere tidspunkt og skriv størrelsen ned. Så slipper du for "hvad der mon passer mig" besværet senere.

• #14   6. feb 2008 hvad med hein gericke ved flensborg... det kan klares på en dag også kan man lige købe billige øller med hjem...

ikke tosset

• #15   6. feb 2008 Har altid syntes at Hein G lige er et tak dyerer end de 2 andre, og de har ikke nært så fedt tøj. Det er mere tidløst design med ensfarvet tøj. Men hvad, har man gråt eller sort kan man klæde enhver dansk mand på.

• #16   6. feb 2008 Jeg har været ved louis i kiel en 2-3 gange, og syntes det er en fed butik, men mange spændende ting. Jeg har aldrig prøvet den i Hamborg, da jeg syntes der er for langt smiley

Kommentér på:
Louis i Kiel

Annonce