{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GZ 250 Marauder
  • #1   6. feb 2008 min den gamle havde en for nogle år siden, og den kører godt. Den kører langt på literen, kan ikke huske hvor langt, men der er masser af sjov i den. Den er dog ikke ret stor og et par år, så er man træt af den.

    Allan


  • #2   6. feb 2008 Kørte på dem som skole cykel. Synes den var meget skæg, men blev allerede træt af den efter de få timer jeg sad på den. Og som Hekto siger, specielt på motorvejen går det helt i kage - sad med håndtaget i bund hele vejen og det rystede som bare pokker. smiley

  • #3   6. feb 2008 En af mine veninder har købt en fra ny sidste år, hun kører mest i byen og lidt landevej så hun er glad for den.
    I byen og på landevej er den fin, dog som andre siger er den ikke så meget værd på motorvej..
    men ellers generalt stabil og billig at holde kørende..


  • #4   7. feb 2008 Min datter lærte at køre på sådan en - første gang hun kom op på en Savage - der er en behersket sag - var hun færdig med 250 eren.

    Den er sådan set god nok,men den har for lidt moment, og på motorvejen med bare 110 er der altså ret udsolgt!


Kommentér på:
Suzuki GZ 250 Marauder

Annonce