{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til hjemmeside
  • #1   19. nov 2020 Ved godt, hvad det kræver af opstart af virksomhed: Men umiddelbart ville jeg nok forvente et noooget større udvalg af div. handsker, specielt nu vinteren står for døren..
    Men held og lykke med virksomheden smiley


  • #2   19. nov 2020 #1 Men til gengæld er reklamebudget 0 - nu må man jo reklamere gratis her på MCG! Når de forhandlere der betaler for deres reklamer opdager det, så er der en meget billig side til salg, og det varer nok ikke året ud smiley

  • #3   20. nov 2020 Mathias har i vaseline? Tænker det er handskerne med knopper at Tom føler han får ondt i enden af.

  • #4   20. nov 2020 Knud c - 100% enig! udvalget er ikke stort pt. Men alt begyndelse har en start. Vi får nye prøver hjem i ny og næ men sælger kun hvad vi føler vi kan stå bag. I næste uge skulle der gerne ende nitril engangshandsker på siden også smiley Men hørt!

    Tom l - Dette er 1. gang hjemmesiden er live og derfor søger vi både ris som ros til forbedring især i forbindelse med dette er vores 1. oprigtige forsøg på sådan en hjemmeside smiley

    Onkel jan - Desværre smiley


  • #5   20. nov 2020 Tror også han vil have godt af en tør klør 5, så er der i hvertfald en gyldig grund til alt det evige jammer.

  • #6   20. nov 2020 Du prøver bare lille mandsling, tag hellere tante Jane med!

  • #7   20. nov 2020 Bredere udvalg er afgørende for om jeg vælger at handle hos dig.
    Det er svært at forstå koncept eller betingelser for prøvekassen.
    Du har været på mcg længe og derfor synes jeg det er helt legalt at spørge om vores mening, i modsætning til dem der er oprettet for 11 timer siden og vil reklamere.
    Held og lykke med gescheften.


  • #8   20. nov 2020 Preben 8740 - Bredere udvalg arbejdes der på hver dag! Vi har en sending på vej med forhåbentlig flere nye handsker smiley Hvad er det du ikke forstår ved prøvepakken. Kan du uddybe det lidt mere?

    Tak for den fine kommentar, Jeg sætter kæmpe pris på sådan noget her!
    mvh.


  • #10   20. nov 2020 Jeg har på fornemmelsen, at prøvepakken skal leveres tilbage, men jeg kan ingen betingelser se, hvis jeg prøver at bestille den.

  • #11   20. nov 2020 Vi får se har bestilt en

  • #13   21. nov 2020 På forsiden står der: "Forskellige arbejdshandsker priser fra 2,5,-"
    Der skal vel stå "priser fra 2,50-"? (Hvis der ellers er handsker til den pris). Desuden er ordet "forskellige" for slapt. Det bør erstattes med ord som: Gode, Prima, Kvalitetsarbejdshandsker, Fornuftige eller lignende.


  • #14   25. nov 2020 Ret priseksempel i hovedet. Forkert typografi.
    Flyt headeren med opfordring til at ringe, op ved siden af handsker og prøvepakke.
    Brødteksten skal være større. Folk gider ikke de fancy små, halvtone tekster. Illustration øverst burde også vise handsken indvendig, blot en smule af inliner.


  • #15   25. nov 2020 Tænker Mathias kunne flytte indlæg til off topic.
    Men kan sige hurtig ekspedition med prøve pakken.


    profilbillede
  • #16   30. nov 2020 En ok hjemmeside.
    Jeg savner lidt info omkring levering. Er det Snegleposten man bruger, eller en af de private ? Det er vel rart for en kunde at vide, om han skal vente en uge eller en dag på sin bestilling smiley
    Men fedt initiativ. Altid fedt når nogen tør starte noget op. Held og lykke med biksen smiley


  • #17   28. dec 2020 En lille opdatering til alle jer der gav en hånd med i 1. omgang. Hjemmesiden er nu rettet til og ligeså er priser. Vi har fået nogle fede aftaler på plads som hjælper os den rigtige vej med priserne. 2021 bliver klart vores år. Der er en rigtig go portion nye handsker på vej ind på hjemmesiden. Rigtig go Baghjul og godt nytår til jer smiley

Kommentér på:
Hjælp til hjemmeside

Annonce