{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

MCN 1000cc inline 4 test {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om det er en repost, men damn det er fedt at høre ekspertenes mening om de 4 store Japanske navne..... med et , for mig, overraskende udfald... enjoy

Husk der er 4 videoer, de skulle starte op når den du ser er færdig...

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2008/february/feb070820081000ccgrouptest/?&R=EPI-98449

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MCN 1000cc inline 4 test
  • #1   9. feb 2008 Har været oppe før... Men derfor kan den godt ses igen. Jeps det er et lidt overraskende resultat. Men så grim syns jeg heller ikke den er. I starten syns jeg godt nok den var grim, men ny kan jeg sgu meget godt lide den... Smag og behag tror jeg.

• #2   9. feb 2008 Ja det er rigtigt Jesper og så har sådanne ting det med at "vokse" på en.... så jo længere tid man sidder og kigger på noget, jo bedre vil øjet syntes om det.....

• #3   9. feb 2008 Yamaha har (igen) begået det flotteste design, mens Honda'en (igen) er den mest real-world brugbare superbike.

Kawa'en og Suki'en er i min verden lidt ligegyldige, men smag er svær at diskutere...:-)

• #4   9. feb 2008 Ja resultatet fra banen overrasker mig lidt. Heldigvis er den nye Kawa lige nøjagtig grim nok til at jeg købte en 07 model istedet.... Hvad der til gengæld ikke overrasker, er at Honda igen har lavet den mest kedelige 1000 kubikker.

• #5   9. feb 2008 Tjaaaa nu er jeg absolut ikke selv Hånda mand! Men man må jo sige at når CBR'en er 2sek hurtigere end GSXR'en ja så taler det jo sit tydelige sprog... og bare fordi den er nemt kørt og at det ikke føles som om man kører så vildt som på f.eks XZ'eren, ja det gør den ikke kedelig IMO... Men ja ok... designmæssigt er Hondaen da lidt lam at se på.... især når man tænker på hvor smuk en bike den var inden de lavede designet om....

• #6   9. feb 2008 Tror hondaen er en cykel man kunne blive glad for at eje og bruge, til hverdag og fest.

• #7   9. feb 2008 Martin... Helt sikkert..... Den egner sig godt til Ecco-sko og jakkesæt..... Men jeg er mere til ridset læder og forstuede håndled.... Som tidligere nævnt i tråden, er det jo en smagssag....

• #8   9. feb 2008 Masochistisk læder-sex og overdreven mastubation er da bestemt brugbare alternativer mens din Kwak står på værksted, Keyser.

Men vi der kører Honda har jo heller ikke så mange alene stunder uden kværn som i Kwak-ejere...:-P

Kommentér på:
MCN 1000cc inline 4 test

Annonce