{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda cbr600
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   16. dec 2020 Årgang?
    Pris?
    Km?
    evt link til den pågældende annonce...


  • #2   16. dec 2020 Jeg har kigge på nogle forskellige i starten af 1990 og op efter og de har kørt alt i mellem 60-80000 km og så jeg ville først høre jer herinde om det er en motorcykel der er værd at kigge på

  • #3   16. dec 2020 Absolut en god solid motorcykel. Jeg har kørt en del gange på en kammerats fra 94 bygget om til en f3. Hvis prisen er rigtig er det en god maskine. Den er dog hverken særlig sporty eller vild, men til gengæld gør det den mere komfortabel end mere ekstreme maskiner.
    Igen hvis det er det budgettet strækker sig til og det er en semi sporty med en smule komfort du er efter, så er det en god maskine. Jeg ville dog styre uden om f1, de er efterhånden for gamle og umoderne.


  • #4   16. dec 2020 Okay mange tak for hjælpen er det så den der hedder f2 eller f3 man skal se efter

  • #5   16. dec 2020 Det ville jeg gøre. Men afhængig af dit budget og hvad slags kørsel du ønsker dig, kan der sagtens være cykler jeg ville anbefale også. smiley

  • #6   16. dec 2020 Mit budget er omkring de 20-25000kr og jeg skal bruge den til køre hygger ture på men ikke alt for langt men jeg har ikke så meget forstand på motorcykle hvad der en god mc men jeg er åben for nogle forslag det behøver ikke lige at være en Honda ??

  • #7   16. dec 2020 Også sådan en v2

    profilbillede
  • #8   16. dec 2020 Er du nye begynder for Honda vfr 750 -1 er en meget drift sikker mc

  • #9   16. dec 2020

    profilbillede
  • #10   16. dec 2020 Kawasaki er6 er også en god begynder og du kan få en noget nyere mc.

  • #11   16. dec 2020 sikke noget pis du fik skrevet i # 3 om de gode gamle f1 ere smiley

  • #12   16. dec 2020 #11 det er muligt du synes det, det er min personlige holdning smiley

  • #13   16. dec 2020 @#11

    Det er tæt på umuligt at skaffe specielt kåber men også dele til CBR 600 F1 og VFR 750 RC24 hvorfor man skal holde sig fra specielt disse modeller hvis man ligger i riskogruppen der vælter.

    Det er det i øvrigt til rigtig mange gamle MC'er hvorfor en lille skade kan blive MEGET dyr !!!

    Ang. selve opslaget så vil jeg KLART anbefale CBR 600 F2 og især F3. Problematikken omkring kåber og dele er ikke nær så udpræget som mange andre ældre MC'er fordi der er solgt så mange og det er vel nok nogle af de mest stabile MC'er der nogensinde er bygget smiley

    Hvis man ikke laver nogle skader så kører man gratis på en F2/F3'er fordi de ikke går i stykker og holder priserne ufatteligt meget.


  • #14   16. dec 2020 Angående CBR 600 børnesygdomme så er der to ting:

    1. Knastkædestrammer og knastkæder kan risikere at larme frygteligt på en kold MC. Dette betyder at man som minimum skal skifte knastkædestrammeren men det koster tæt på intet.

    2. Ensretteren bliver ALT for varm p.g.a. placeringen. En ny ensretter koster også tæt på intet.

    Ellers er CBR 600 en FORRYGENDE MC som jeg har haft mange af (og har to nu :)).


  • #15   17. dec 2020 vil foreslå en f3, bedre motor, bremser og affjedring.

Kommentér på:
Honda cbr600

Annonce