596 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Opdrosling af en tysk RF900R Opdrosling af en tysk RF900R

Hejsa gutter/gutinder... Og glædelig sommer smiley

Efter en ganske udemærket sommerferie i schweiz, gik turen hjemad mod lille DK.
Jeg tænkte at jeg lige ville slå vejen forbi et par forhandlere i det sydtyske på vej hjem, og det gik værken værre eller bedre en at jeg nu står med et RIGTIG flot eksemplar af suzuki's RF900R ;-D

Nå men nu til spørgsmålet: mange tyske motocykler er jo som sagt droslet fra fabriken til ca 100hk. Hvordan fjerner jeg den drosling så den får de fulde 136hk den skal have???

på forhånd tak!!

/Jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdrosling af en tysk RF900R
  • #2   5. aug 2005 Lars: Hæhæ... Jeg ved ikke helt om jeg selv skal beholde den. Det vil jo betyde at jeg skal af med min elskede hornet ;-(

Og jo den er droslet... Efter de tyske papirer har den 72KW men i virkeligheden (ifølge tysk forhandler) har den 74KW som vel svarer til ca. 105hk

Jonas: Ok, lyder kompliceret... Det kunne være fedt hvis der var en der vidste præcis hvordan det er med denne model...

/Jan

• #3   5. aug 2005 Tillykke med den!

Har selv haft fornøjelsen af at eje sådan et pragteksemplar.
    - kender ikke noget til af- og påmontering af drosling, men ved, at det er en lækker cykel.

/Søren

• #4   6. aug 2005 74 KW er præcis 100 HK. Men som de andre siger, så tjek karburatoren.

• #5   6. aug 2005 Den kan være droslet på enten knaster og tændingsforskyder(koster mange penge) eller i indsugningen (tager 15 minutter at pille ud)

Kommentér på:
Opdrosling af en tysk RF900R

Annonce