588 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Opdrosling af en tysk RF900R Opdrosling af en tysk RF900R
Hejsa gutter/gutinder... Og glædelig sommer
Efter en ganske udemærket sommerferie i schweiz, gik turen hjemad mod lille DK.
Jeg tænkte at jeg lige ville slå vejen forbi et par forhandlere i det sydtyske på vej hjem, og det gik værken værre eller bedre en at jeg nu står med et RIGTIG flot eksemplar af suzuki's RF900R ;-D
Nå men nu til spørgsmålet: mange tyske motocykler er jo som sagt droslet fra fabriken til ca 100hk. Hvordan fjerner jeg den drosling så den får de fulde 136hk den skal have???
på forhånd tak!!
/Jan
0 synes godt om
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
Og jo den er droslet... Efter de tyske papirer har den 72KW men i virkeligheden (ifølge tysk forhandler) har den 74KW som vel svarer til ca. 105hk
Jonas: Ok, lyder kompliceret... Det kunne være fedt hvis der var en der vidste præcis hvordan det er med denne model...
/Jan
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
Har selv haft fornøjelsen af at eje sådan et pragteksemplar.
- kender ikke noget til af- og påmontering af drosling, men ved, at det er en lækker cykel.
/Søren
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 252
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
Opdrosling af en tysk RF900R