{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.358 visninger | Oprettet:

Emil A
Emil A
Tilmeldt:
1. nov 2020
Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 9

Hyosung te 450 {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Jeg overvejer at købe mig en hyosung te 450 som skal have laver motoren. Nogen der ved hvor man kan finde dele til sådan en hende?

Har hørt noget om at Suzuki ltz 400 er den samme motor som hyosungen bare med 50 ccm mere? Nogen der ved om man vil kunne sætte sådan en motor på uden problemer?

Tak på forhånd ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung te 450
  • Joakim M
    Joakim M Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
    #1   12. jan 2021 Ikke for at provokere men har du selv googlet lidt efter det?

    Jeg havde en for en del år tilbage og der fandt jeg et firma dengang som havde alt til sådan en.
    Jeg kan desværre ikke huske hvad det hedder men det burde være til at finde igen.


  • #2   12. jan 2021 Så længe du stadig kun overvejer, har vi stadig chancen for at tale dig fra det..

    Hvis du ABSOLUT vil have en atv med plader på ( lige så tåbeligt som rulleski) så køb noget ordentligt.
    Hyosung har intet med Suzuki at gøre. Hyo er 1% bedre end kina cyklerne... På en go dag smiley


  • Joakim M
    Joakim M Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
    #3   12. jan 2021 Arhh så er det vist heller ikke ringere.
    På de 2 år jeg havde min var det kun en starter krans der stod af ellers var der intet med den.
    Det er ikke suzuki kvalitet (hvis vi kan kalde det kvalitet) men det er bestemt meget bedre en Kina cykler som du kalder det.


  • #4   12. jan 2021 #3
    Trump skulle også kun have skiftet hjernen de 4 år vi havde ham.....

    At have Hyosung er ligesom at være 80 og have Covid19... kan godt være man har det ok. Men respiratoren venter lige om hjørnet smiley


  • Joakim M
    Joakim M Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
    #5   12. jan 2021 Shit man det var ellers noget af en sammenligning smiley smiley

    Har du haft en?
    Hver sin mening.


  • #6   12. jan 2021 Mmc dele på Facebook smiley

  • #7   12. jan 2021 Kørte selv gt 650 sidste år (6000 km) de er sku ok

  • #8   13. jan 2021 NP Motor i Tappernøje er Hyosung forhandler, ellers kan jeg anbefale facebook gruppen Hyousung Klub DK da mange af gutterne derinde sælger originale dele, motore osv.

Kommentér på:
Hyosung te 450

Annonce