Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Automatisk kædesmører på en R6?
  • #2   13. feb 2008 Er der overhovedet nogen cykler der er født med det ?

• #3   13. feb 2008 Er det værd at købe, eller sviner det for meget?

• #4   13. feb 2008 ville ikke mene det er pengene værd, når man selv sprøjter olie på kæden, så ved man at det er gjort, ville ikke føle mig sikker på det automatiske, ved godt at det ikke er tit det automatiske strejker og mange vil nok mene det er en supper genial ide og dt er det sikkert også, har det bare bedst med det jeg selv har lavet, men det er jo smag og behag...

• #5   13. feb 2008 Jeg er meget begejstret for min Scottoiler.
    Det er fedt bare at kunne køre uden at tænke på at smøre kæde, især hvis det regner.
    Det kan godt svine lidt, men til gengæld er det meget lettere at få af, end det sorte klæbrige stads de fleste kender.

• #6   13. feb 2008 Hej Anders i modsætning til Peter K. har jeg rent faktisk erfaringer med en automatiskkædesmører på en R6. og efter at have testet den i nogle tusinde kilometer, kan jeg kun sige go for den.
    Jeg kan ikke rigtigt se hvorden den skulle kunne strejke, da den virker vha. tyngdekraften. Men hvis den strejker er det ikke værre end, at kæden den bliver blank og du så kan se der er noget galt.

Mht. svineri så synes jeg faktisk det er mindre den sviner, og det er nemmere at tørre af fælgen.

Så den varmeste anbefaling af en autokædesmører her fra..

• #7   13. feb 2008 Lyder godt. Tror oz det er noget jeg skal ha købt. Må være dejligt, at man ikke skal tænke over det

• #8   14. feb 2008 som de andre siger: så nej... smiley

Kommentér på:
Automatisk kædesmører på en R6?

Annonce