{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Held Tøj i storkøbenhavn???
  • #1   13. feb 2008 nope det er ikke kun din kone og dig,købte en anden jakke sidste år som ikke var en Held,kørte med den i 14 dage,så røg min Held tilbage på kroppen,den anden jakke fangede vinden som en faldskærm smiley
    Jeg købte min Held hos Mc forum i Ølstykke
    det er ikke så langt ude på landet.he he he


  • #2   13. feb 2008 Hmmm.
    Ølstykke, Mc-forum siger du, har de tøjet hængende, så man kan prøve det??


  • #3   13. feb 2008 ja det er i forretningen,men det skal siges det er et par år siden jeg har været der så ring lige først,til dem og hør ad
    De er rimelige i tøjpriserne


  • #5   14. feb 2008 det er jo fordi flertallet af køberne, tager ud i butikkerne og prøver tøjet, for derefter at bestille det over nettet. Det reduserer jo antallet af grosserere.

  • #6   14. feb 2008 Klaus J.

    Ja det har du fuldstændigt ret i, men problemet er jo netop at der ikke er nogen forretninger i Storkøbenhavn, der ligger inde med tøjet, så man kan prøve det.

    Skal vi fra hovedstaden bare tage til takke med at det kun er fynboerne og jyderne der kan prøve Helds tøj før de køber det, det er da skod!!!!!!


  • #7   15. feb 2008 mc forum i Ølstykke har noget, men udvalget er ikke stort, Gert hedder han derude og er en flink og meget service-mindet fyr, har handlet med ham før, så han er absolut et besøg værd, men giv ham et ring inden du køre hjemmefra, så kan du jo hurtigt høre om han har noget hjemme på lager

Kommentér på:
Held Tøj i storkøbenhavn???

Annonce