{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS holder til MC
  • #1   8. feb 2021 Se evt. min annonce.

  • #2   8. feb 2021 Hvad er det du sæger? Er det en vandtæt taske til en eksisterende gps eller?
    I stil med https://infshop.dk/andet/10280-hama-gps-taske-cykelmontering-43-4007249869616.html?gclid=Cj0KCQiA34OBBhCcARIsAG32uvNk4Fh-HsNacGjlN8SFbTlWvb4wzOlY0pWkaIWfJ4JEqGs1c_H80oYaAnxYEALw_wcB

    Det havde jeg engang til min Super Tenere med en Tom Tom i, men pga. det klare plastik foran var den umulig at betjene og helt umulig at se i sollys.
    Efter et stykke tid i vådt vejr var tasken også dugget og fugtig på inderside, så det var ikke rigtigt godt.


  • #3   8. feb 2021 man ku også købe en vandtæt telefon med wireless charging og så en mobilholder med indbygget trådløs ladning smiley
    Jeg har bare en powerbank tilsluttet når min fon mangler juice men som regel kører det rimelig strømbeffektivt efterhånden de maps apps
    For det meste har jeg faktisk bare navigering i ørerne men nogen gange er det da rart med et kort på styret


  • #4   11. feb 2021 har dræbt lidt forskelligt men er endt med en garmin 595 som er beregnet til at side ude og kan tåle det regner og kan betjenes med handsker.. hvor handsker er beregnet til det.. min makker har tom tom og i følge ham er det det eneste der dur og det jeg kan sige er at det er gps som er købt og beregnet til mc.. så må dommer panelet komme med råd nu fik du mit hvad jeg bruger og det virker.

    profilbillede
  • #5   11. feb 2021 hov der er forresten noget om telefoner med optisk stabilisering i kameraet der ikke kan holde til kraftige vibrationer...
    Så det går nok ikke med telefon på styret medmindre man kører r4 motor


  • #7   12. feb 2021 #4 og #6

    Hvad vil en R4 og R6 motor sige??

    er det en Yamaha R6 og R4 der er tale om (hvis der da findes en R4) eller er der tale om en 4 og 6 cylindret (hvis der da findes en 6 cylindret) rækkemotor?


  • #8   12. feb 2021 R4 = 4 cylindre på række
    R6 = 6 cylindre på række
    Bl.a. BMW K1600 kører med en række 6.


  • #9   12. feb 2021 ja sorry inline4 motorer plejer at vibrere tilpas lidt til at det nok går an.
    Dog med forbehold for tændingsrækkefølge. R1 vs cb1000f f.eks.

    Jeg kører så af og til på en totakt enduro, med telefonen på styret når jeg skal navigere, det har mit telefonkameras optiske stabilisation overlevet.

    Det er nok også afhængig fra telefon til telefon (mærke/model) om den ka ta det


  • #10   13. feb 2021 ...og der er også flere af de dyrere holdere (SP connect og quadlock) der er vibrationsdæmpene i dag. Jeg ville også gå efter en telefon og et godt beslag.

    Det er efterhånden en del tid siden jeg er gået væk fra gammeldags GPS - blev simpelthen for trætte af at de ikke var ordentligt opdaterede og aldrig gav fornuftige trafikinformationer når man var af sted på langtur.

    Faktisk kører jeg ofte med telefonen i indelommen og et par høretelefoner når jeg skal bruge GPS.


  • #11   13. feb 2021 #10 fedt input. jeg havde også overvejet det med bare at tage den i lommen og så et par earpods i ørerne... Så har man da også lidt til at tage noget af vindstøjen.

    jeg kan nu bare godt lide at kunne se hvor langt jeg har igen og sådan....men det primære er jo at komme frem til rette sted..det med km tilbage og forventet ankomst er jo bare luxus


Kommentér på:
GPS holder til MC

Annonce