{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shoei gt air 2 matsort
  • #1   19. feb 2021 Der er ikke noget at spare. Med fragt ender den på 3788kr, også kommer der dansk moms+gebyr på når den lander her. I danske shops koster den 3999kr og du får gratis ombytning af størrelse.

    Edit:
    Kan se at de under delivery skriver at de har et EU lager. Så ja du kan spare 200kr, men bliver så lidt bøvlet med reklamation eller størrelse bytte.


  • #2   19. feb 2021 folk siger den larmer.... Rygte

    men https://www.biker-land.de/en/startseite-en/ har gode tilbud af og til -- bare ikke nu hvor sæsonen starter


  • #3   19. feb 2021 Henrik, har du prøvet den og er sikker på den passer?

  • #4   19. feb 2021 Tænker jeg køber den i fysisk butik. Snakkede med Vordingborg mc idag. De sagde de ville ha den på lager start sæson. Nogle der kan anbefale andre butikker på Sjælland?

  • #5   19. feb 2021 Ja køb den i butik, der kan godt handles lidt rabat, jeg fik min til bedere pris end jeg ville kunne købe den i udlandet.
    Med hensyn til støj er alt jo relativt, men jeg har også en fornemmelse af at den støjer mere end den burde. Den er bedere end min gamle MT hjelm, men umiddelbart heller ikke mere end det.
    Visiret kan være dumt at lukke pga den side monteret "tap". Måske det kan justeres.

    Men ellers er hjelmen rigtig lækkert udført.


  • #6   19. feb 2021 Hvor købte du den henne Brian F?

  • #7   20. feb 2021 Vordingborg MC

  • #8   20. feb 2021 Jeg har handlet hos Jens Winther. Her er der mulighed for at prøve den på en tur på egen cykel. Så ved du om den passer. Jeg er vildt glad for min. Husk den kan fåes med forskellig størrrelse indmad. Alt sammen noget du kan afprøve i den fysiske butik....og så er jeg tilhænger af at støtte de danske butikker

  • #9   22. feb 2021 Hej Henrik
    Jeg har denne model og den larmer når man køre på Suzuki GSR 750 . smiley
    Måtte købe ørepropper som jeg ellers aldrig har kørt med.
    Købte også sena anlæg til den og det er godt.
    Fed pas form og lækkert solviser .
    Ved ikke på cykle med kåbe .


    profilbillede
Kommentér på:
Shoei gt air 2 matsort

Annonce