520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Per J
Per J
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 14

Vedr. styrdæmper Vedr. styrdæmper

Hej Er der nogen, som ved om, det giver nogle fordel, at mont. en styrdæmper, på en honda cbr 600 f eller måske indda ligefrem er en ulempe. Grunden til at spørger er, at jeg synes den virker lidt urolig i styret, når man nærmer sig de 130 km/t og der over, dæk, lejer, m.m. er alt ok

hilsen Per

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. styrdæmper
  • #1   8. aug 2005 man får som så ingen ulember vis du spørger mig og jeg vil aldrig køre uden det er helt sikkert, og så ser det jo også godt ud.

• #2   8. aug 2005 sådan en cbr600f burde det ikke være nødvendigt på medmindre du kører totalt sindsygt hele tiden...

Min gamle har jeg kun haft en ulækker oplevelse, men det var også fordi jeg kørte total svedent i nogle sving med en gut bagpå der vejede +90, så lettede den og jeg klaskede styret imod stoppet ud af et enkelt sving...

den bliver tungere og dreje sådan en hvis du får styrdæmper på... og ja den koster jo også knapper

• #3   8. aug 2005 Jeg tror heller ikke, du vil få meget glæde af den. Det er fortrinsvis på større cykler de bruges, den er god at have, hvis du køre 200+ eller hvis du køre meget på baghjul.

• #4   8. aug 2005 Hej Jeg tænkte nu mere på om det har en positiv effekt, hvad angår komforten, som f.eks slipper for uro i styret ved højere hastigheder eller at man ikke mærker så meget til sporriller i vejen. eller hvad det nu måtte af fordele ved sådan en.

• #6   8. aug 2005 hmm lyder som om du skal få tjekket din mc ordentligt igennem, jeg tænker på afballancering af hjul, affjedring, - (adskillelse og totalrengøring og ny olie), smøring af linkled og ny olie og gas på bagdæmper... Men hvis du er i nærheden og vil give en tur, skal jeg nok hjælpe med at lokalisere problemet...

• #7   8. aug 2005 Hej offslow B Det ville jeg egentlig gerne, men jeg tror jeg har fundet problemet, efter at alle siger næsten det samme har jeg kigget lidt nærmere på min mc og fundet en mindre bule i kanten af fordæket. Har ikke tænkt på dette da dækket kun har kørt 500 km. Så jeg må ned og have fat i dem der solgt mig dækket (conti road attac). Men hjælper dette ikke vil jeg meget gerne vende tilbage til dit tilbud bor forresten i aabenraa. Men foreløbig mange tak også til de andre
    hilsen Per

• #8   8. aug 2005 ok, - held og lykke, håber du får et nyt dæk! - der må jo være en fejl i kassen på det!

mc-hilsen Offslow

• #9   10. jul 2008 Den er pisse lækker, hvis du ligger og kører på baghjul smiley

Kommentér på:
Vedr. styrdæmper

Annonce