{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

MC jakke i varmen {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Jeg har en super god jakke fra Revit, problemet er bare at den er sort og har et regnjakke lignende stof indvendigt. Så i tæt trafik i byen bliver den hurtigt meget varm i solskin og nærmest ulidelig når det bliver lidt over 20 grader.
Derfor skal jeg finde en anden løsning til de varme dage med meget sol, hvad gør i her?
Jeg har selv tænkt på et rygskjold også en for tynd trøje udover. Jeg går efter noget der er komfortabelt, sikkert og lidt smart i en fart.

Har i nogle gode idéer?

Mvh. og god 2021 sæson!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC jakke i varmen
  • #1   3. mar 2021 Besøg en forhandler. Der findes masser af tynde jakker.
    Husk også beskyttelse af skulder og albuer. (Kør altid med handsker)


  • #2   3. mar 2021 Der er jo flere modeller fra de anerkendte mærker, herunder Revit, der har op til flere lag, man kan tage ud af jakken afhængigt af klima og årstid. Desuden har de fleste lynlåse og flapper for og bag, i ærmer osv til at give ventilation. Det er nok adventure-modeller, der har de fleste tilpasningsmuligheder, selvom de ikke er så smarte i byen. Derudover er der muligheden for at vælge andre farver end sort. På varme somerdage bruger jeg selv en mc hoodie (uden hætten på).

  • #3   3. mar 2021 Svedtranspoterende undertøj inderst og så læder i røde og hvide farver med perforering.
    Det giver max sikkerhed og den komfort der er mulig. Alpinestars .
    Er også rigtig glad for ventilationen i min hjelm, hjc rpha 11.


  • #4   4. mar 2021 Jeg har en Revit Ignition jakke, den er perforeret, og hvis du tager vindforet ud har du den perfekte jakke til en varm sommerdag. Kan sikkert også bruges i kombination med dit øvrige Revittøj.

  • #5   4. mar 2021 Jeg købte sådan en her sidste sommer, den blev jeg hurtig glad for. Dog meget små i størrelser..
    https://www.louis-mc.dk/produkt/mc-jakke-richa-airbender-graasort/


Kommentér på:
MC jakke i varmen

Annonce