{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.527 visninger | Oprettet:

T-Hansen læderdragt {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har tænkt på at skifte fra alm. tekstil til en læderdragt. Den skal primær være billig, men selvfølgelig også beskyttende. Jeg har ikke en racer men skal jo alligevel bruge beskyttelsen hvis uheldet er ude. Hvad siger I til denne dragt, er den bare for billig/dårlig kvalitet, eller kan den bruges hvis man ikke lige har råd til en ny Spyke eller lign.?

VH Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  T-Hansen læderdragt
  • #1   21. feb 2008 Hvis sygningerne ser ud til at være stærke og du føler dig godt tilpas i den, så tror jeg ikke der er noget i vejen for at købe sådan en.

Bare husk at ingen læderdragt kan erstatte et godt rygskjold.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 296 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.701
    #2   21. feb 2008 Jeg siger...

Hvor er linket?

• #3   21. feb 2008 Selvfølgelig Sajmon - gik lidt for stærkt.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1663216495&n=-1605334247&pn=-1623624877

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#4   21. feb 2008 Den har jeg faktisk kigget på - og den ser rimeligt tilforladelig ud.

HUSK nu rygskjold...

• #5   21. feb 2008 Den ser da fin nok ud på billedet men får at få fornemmelsen af kvaliteten må du ud og føle på den . er det ægte læder kan det vel næppe gøres billigere.............

• #6   21. feb 2008 Prøv evt at få en hjem fra www.louis.de har købt en vanucci læderdragt der, og den er rigtig god! Kan kun sige godt for den.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#7   21. feb 2008 Jeg har købt en Probiker der fra, men nu er problemet jo at han ikke kan prøve en Vanucci fra Louis før han køber den.

Det kan han med T.hansen dragten.

• #8   21. feb 2008 Jeg vil sige at jeg er fint tilfreds med min... Dog er bukserne kun brugt en lille tur på 100km og nu tror jeg faktisk ikke jeg kan passe dem :o)

Hvilken str skal du evt bruge da jeg overvejer at skille mig af med sættet til fordel for noget tekstiltøj. Som sagt bukserne er helt som nye og jakken har jeg kørt med ca 2000km og ingen brugsmærker

• #9   21. feb 2008 Bare vent..... til sommer bliver den rigtig varm!!!!!!!!! smiley

• #10   21. feb 2008 rigtig nok mht man ikke kan prøve dragterne før man køber, men skrev lidt sammen med dem, hvor de fik vægt og højde, så sagde de hvilken dragt jeg skulle købe, og den passer sgu! smiley skal bare lige huske at købe kneesliders med, da de ikke følger med.

• #11   21. feb 2008 men self til 1500, får man sgu ikke meget.. dog skal du tænke på at den ikke er 2-delt, er efter min mening bedst.

• #12   21. feb 2008 Til Anders H og andre der måske har en dragt de skal af med.

- Jeg er 1.93 høj og vejer 84 kg, jeg har været på jagt efter noget brugt, men det er svært at finde noget til min højde.

VH
    Thomas

• #13   21. feb 2008 -Thomas O
    Hvorfor overhovedet skifte? Læder byder bare ikke på samme komfort som tekstil. Og slet ikke en heldragt, du har kig på. De er drønbesværlige til dagligdagsbrug - gå efter to-delt.

• #14   21. feb 2008 Hej Jeppe

Det er fordi mine bukser er rimelig store og rutcher op og ned når jeg sidder på maskinen. Jeg ville så først købe nye bukser der passede til jakken (Lookwell), men disse er udgået og det tætteste jeg kunne komme på er nogle til 1600 kr, som jo så alligevel ikke passer til jakken. Jeg vil også helst have todelt læderdragt - men nu er det jo bare en heldragt de har i butikken.

VH Thomas

• #15   21. feb 2008 THansen har da ellers billige tekstilbukser. Touring til 699,- og Prestige til 899,-.

• #16   21. feb 2008 hej, har selv arbejdet i t-hansen og den dragt er mere en fin til den pris, ville faktisk sige kanon til prisen, den er godkent og har beskyttelse de rigtige steder, så den kan du rolig købe, hvis du føler dig tilpas i den..........

• #17   21. feb 2008 Hvis du skal have et par nye tekstil bukser, så gå efter nogle med noget skind eller gummie i røven, så slipper du for at rutche rundt.. Har selv et sæt held tekstil, er virkelig godt, lukker alt der har noget at gøre med vand, vind og kulde ude.

• #18   21. feb 2008 For lige at gøre det helt klart - jeg er på jagt efter en læder dragt. Jeg har intet imod at købe en brugt to-delt læder dragt, men jeg kan ikke finde nogen i min størrelse (1.93 H, 84 kg) på nettet.

• #19   21. feb 2008 Køb dog en ordentlig dragt du kan bruge mange år frem og så få dragt designeren til at sy den til dig så den passer 100... Textil sutter!! jeg er ude smiley

• #20   21. feb 2008 Thomas O: Har du kigget i de tyske net-butikker? Jeg har selv lige købt en to-delt læderdragt hos www.louis.de til 2200 kr. inkl. forsendelse. Deres heldragter er endnu billigere. Du får måske ikke lige prøvet størrelsen på den konkrete model, men du kan jo evt. prøve noget tilsvarende her i Danmark.
    For reference kan jeg lige sige, at jeg er 1.91 cm høj og vejer 83 kg. - og str. 54 fra Probiker sidder lige i øjet smiley

• #21   21. feb 2008 Henrik Hvad vurderer om dragten er ordentlig?? En højere pris betyder ikke altid bedre kavlitet. T-hansen tøjet er i ganske god kvalitet.

• #22   21. feb 2008 Jeg har i dag hentet min nye jakke, den gamle var THansens, og den er muligvis billig, men der er også en verden til forskel!
    Pasform, kvalitet, komfort, og beskyttelsen skøjter ikke rundt som den gør i min TH jakke.
    + personalet i den lokale TH butik aner HAT om mc og udstyr...
    Det gælder muligvis ikke i jeres lokale butik, men her er jeg til tider rystet over deres uvidenhed.

• #23   21. feb 2008 med hensyn til pris, er man bare nødt til nogen gange at slå bremsen i, kender gødt det at være fattig eller bare det at man har bestemt en pris man vil bruge på det, så siger man okay så giver jeg da lige en tusse til og giver jeg 2 tusser ekstra så får jeg noget der er meget bedere, men det er en skrue uden ende og 1500 for en heldragt i ægte læder er sku super billig, det har også lidt med ens behov.

med hensyn til om jeg kender til den fordi jeg har arbejdet ved t-hansen, så ja og vi solgte flere af dem og alle var til mc folk.. og flere af dem som jeg har snakket med efterfølgende siger den er rigtig god og lever op til deres forventninger, men men men, det er jo smag og behag

• #24   21. feb 2008 Hej alle

Tak for de mange input. nu må jeg jo tage ud til Thansen og kigge, men ved selvfølgelig godt at man ikke fårverdens bedste produkt til den pris. Har også kigget på Louis, men vil handle et sted hvor jeg kan prøve dragten først. Vil også lige kigge på Frankies MC og Rydberg.

Mange tak for hjælpen
    Thomas

• #25   21. feb 2008 du kan da lige skrive her inde hvad du beslutter dig for, held og lykke

• #26   30. mar 2009 i weekenden var jeg i kiel (bor i esbjerg) der er ca 172km derned, jeg tog damen og 2venner med i bilen og kørte afsted, vi tog ind på diverse shoppingcentre og hyggede (louis og polo ligger lige ved siden af hianden og lukker kl 20 og 21) så vi havde masser af tid.

jeg købte en 2delt probiker læderdragt i sort med lidt hvid, den er fuld med beskyttelse, og rigtig lækker og behagelig.
    jeg gav 199euro, men de havde også nogle fine nogle til 130.
    det er vel og mærke meget tæt på din pris smiley

• #27   31. mar 2009 Jeg tror sgi han har købt Simon smiley

"Skrevet: 21-02-2008 11:35:04"

Kommentér på:
T-Hansen læderdragt

Annonce