{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.090 visninger | Oprettet:

Martin S
Martin S
Tilmeldt:
11. maj 2008
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 1

Import af MC fra Tyskland {{forumTopicSubject}}

Kære alle.
Jeg vil gerne importere en ducati fra tyskland, og søger lidt erfaringer fra nogen der har prøvet at gøre det.
Jeg vil jeg gerne høre hvordan I har båret jer ad med at se mc'en? Har I købt privat eller hos forhandler. Hvad har I gjort med hjemtagelsen? Har I brugt fragtfirma eller selv hentet? Og alt muligt andet som I mener kunne være godt for mig at vide inden jeg kaster mig ud i projektet.
God påske
Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af MC fra Tyskland
  • #1   5. apr 2021 De gange jeg har hentet noget hjem fra Tyskland har jeg både haft trailer med, rejst med fly/tog eller 2 mand i en bil og så kørt den hjem
    Det vigtigste er næsten at kende afgiften så du ikke får et kæmpe chok når du kommer hjem og huske COC dokument og registrerings attest.
    Ellers er det helt som at købe i dk bare en længere tur.

    MVH Simon


  • #2   5. apr 2021 Sikrest at se og prøve cyklen "vor Ort", når det igen engang er sikkert. Hjemtagelsen kan du ordne, som du finder lettest smiley

  • #3   6. apr 2021 Jeg har hentet 2-3 stk personligt, og 30-40+ ubeset, aldrig blevet snydt, får speditøren til at tjekke at mc nu også ligner de billeder som jeg har fået tilsendt eller der har været på den webside MCen er solgt på.
    Speditøren betaler også, eller ikke hvis der er noget lusket ved varen eller papirerne.
    Treuhand hedder det når speditør betaler, det betaler man et mindre beløb for, det er godt givet ud.
    Jeg kan sagtens arrangere noget.


  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 1
    #4   6. apr 2021 Tusind tak for at I vil dele jeres erfaringer. Allan jeg kunne nok finde på at tage dig op på dit tilbud??.

  • #5   7. apr 2021 Martin; er i samme situation, hvad tænker du at gøre, håber du deler ud med hvad det endte med.

  • #7   8. apr 2021 Anders L
    Hvad skriver de om ham?
    Hvem er det?


  • #8   8. apr 2021 Jeg lånte en kassevogn og drog afsted mod hamburg, til en privat sælger. Det var en lørdag Eneste problem var at han ikke ville lade mig få reg attest med før han havde afmeldt den(hvilket han ikke kunne om lørdagen) (Jeg sku fandme ik derned 2 gange) han beholdt nummerplade og reg attest og afmeldte om mandagen og sendte så attesten med posten, ingen problemer...

  • #9   9. apr 2021 Jeg kørte en FJ1200 hjem på hans nr plader, ingen problem at aflevere dem i Dk bagefter.

Kommentér på:
Import af MC fra Tyskland

Annonce