{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.809 visninger | Oprettet:

Drosle or no drosle? ;) {{forumTopicSubject}}

Heeej! er tilbage efter at have lavet et emne her da jeg var 18 haha

Nu er jeg 20 lige om lidt og kan slet ikke klare det mere, skal bare have en motorcykel!
Har luret lidt her og der, har nu set at man kan drosle en MC ned sådan at de passer til A2 men vil lige spørge om det er worth it?

Also kan I recommend jeres bedste noob cykel til mig? er 165cm og kan bedst li' street/racer looks smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drosle or no drosle? ;)
  • #1   17. apr 2021 mt07

    syn den med drosling, fjern droslingen igen når du får nok af den.
    Simpelt. Sikkert.


  • #2   17. apr 2021 Hvad er budget? Kawasaki Z650 Ninja 650 har lavt sæde.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   17. apr 2021 Jeg forstår ikke spørgsmålet.

    Du har A2 og vil have en MC. Så er du enten nødt til at vælge en med 48hk, eller drosle en ned til 48hk, som du kan fjerne droslingen på når du får A kørekort.

    Hvis du synes at motorcyklen som skal drosles, er federe at køre på - så giver svaret jo sig selv.


  • #4   17. apr 2021 Ser lige bort fra alt med hvad der er lovligt, moralsk ok osv..
    Få nu lært at køre mc inden du fjerner droslingen
    48 hk er rigeligt til hverdagsbrug og du kan sagtens blive overrasket af de "få" kræfter
    Jeg skal selvfølgelig anbefale en sv650


  • Joker
    Joker Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 12 Følgere: 2 Svar: 1
    #5   17. apr 2021 Jeg kan os 'kun' køre med 48hk og det er rigeligt for mig pt da det bare er en start cykel. Er endda det sted hvor jeg ingen gang overvejer at få det helt store fordi så kan jeg nok slet ikke styre det ;9.. men min næste cykel bliver nok en jeg skal drosle ned. Så ja det er worth it hvis din drømmecykel har flere heste end det du må køre på ellers find noget billigt og bare få kørt en masse inden du hopper på din drømme bike





  • #6   17. apr 2021 Skriv dog på dansk, det ghetto sprog du bruger nu, får dig til at fremstå som en 12 årig smiley

  • #7   17. apr 2021 Okayy! Tak for alle beskeder! indtil videre er den mt-07 eller sv650 super attraktiv!
    Til dem der ikke forstår hvad jeg mener, I don't judge you haha ved sgu heller ikke helt hvad jeg snakker om men vil self ikke køre på noget der ikke er lovligt!

    Tak Tom du er så dejlig! smiley


  • #8   18. apr 2021 overvej evt ktm duke 390 også
    En bekendts kæreste der heller ikke er meget mere end 1½ meter høj havde den, passede perfekt til hendes behov.
    Der findes også en mt-03.
    men den har jeg set nogen negative overskrifter om
    Jeg kender ikke rigtig det segment af mcer, men der sku være en del gode A2 buyers guide artikler. og videoer på youtube f.eks.
    Der findes nok noget mere skræddersyet til dine behov end en mt-07 ved nærmere eftertanke.


  • #9   18. apr 2021 Velkommen tilbage So/B smiley KEEP THE CHANGE TOM.


  • #10   20. apr 2021 #8 Ja! har set mange sige at der er bedre på market, og at den ikke er worth it, den eneste grund til jeg ikke kan lide duke er pg af dens farver haha men der er jeg også lidt stram omrking det smiley Tak for din kommentar

    #9 Tak Hifi! smiley


  • #12   20. apr 2021 Tight omkring Tom's hjernedøde comment's smiley

  • #13   20. apr 2021 Det må være hårdt at være en lille venneløs bitter mand, så man er nødt til at svine tilfældige mennesker til på nettet. Al den snak om den gode tone føj vist direkte igennem i dette tilfælde smiley

  • #14   20. apr 2021 Jeg er hverken bitter eller venneløs, Men du bruger efterhånden kun dette forum til at lukke shit ud...
    Karma is a bitch, klovn !

    "Skriv dog på dansk, det ghetto sprog du bruger nu, får dig til at fremstå som en 12 årig"


  • #15   20. apr 2021 Tom har jo mistet meningen med livet, efter at ekstrabladet lukkede deres kommentar spor. Nu er det kun her, og på sauna forum at der hældes galle og gylle ud.
    Det er ikke i nyerere tid at Tom har bidraget med noget motorcykel relateret.


  • #16   20. apr 2021 #15 Og så kunne du ikke holde dig længere! Men jeg er da lidt imponeret af hvor længe du holdt ud smiley
    Men jeg prøver at ignorere typer som jer, atter engang!


  • #17   21. apr 2021 At drosle en maskine ned fra max 96HK er vel praktisk hvis du overvejer at købe en mc du ønsker at have længere tid så du på et tidspunkt kan fjerne den eller du er brændt varm på en mc der har mere end 48hk og mindre end 96HK.
    Og eftersom du også søger anbefalinger til maskine tænker jeg at du er yde i den første mulighed. Alt afhængigt af budget og at du er ude efter en street/sport mc så er det jo ikke alle ældre MC’ere der sådan lige er til at drosle uden større udgifter og så tror jeg faktisk sjældent det kan betale sig. Men hvis du er på budget med at købe en ny, så kan det sikkert være ok.


  • #18   21. apr 2021 At drosle en maskine ned fra max 96HK er vel praktisk hvis du overvejer at købe en mc du ønsker at have længere tid så du på et tidspunkt kan fjerne den eller du er brændt varm på en mc der har mere end 48hk og mindre end 96HK.
    Og eftersom du også søger anbefalinger til maskine tænker jeg at du er yde i den første mulighed. Alt afhængigt af budget og at du er ude efter en street/sport mc så er det jo ikke alle ældre MC’ere der sådan lige er til at drosle uden større udgifter og så tror jeg faktisk sjældent det kan betale sig. Men hvis du er på budget med at købe en ny, så kan det sikkert være ok.


  • Erik M
    Erik M Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 3 Svar: 130
    #19   21. apr 2021 Med din højde og drøjde...Hvis du forstår, skal du nok ikke købe en stor tung, neddroslet maskine. Det føles helt forkert at køre på.
    En Kawazaski E 500 vil du kunne håndtere. 123mc har nogle stykker, til små penge.
    Ro på! Hvis du lytter til en, som kunne være Bedstefar..... If you understand??


  • Simon W
    Simon W Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 13 Svar: 1
    #20   21. apr 2021 Jeg har for ikke så længe siden været igennem de samme overvejelser. Jeg valgte som #5 skriver at købe noget billigt, selvom den ikke helt havde det look jeg ledte efter. på trods af det blev jeg glad for den, og fik kørt rigtigt mange km på den (helt til italien og tilbage igen + de mange ture her hjemme). Jeg er glad for det valg jeg tog, og det gjorde det bare endnu federe endelig at få drømme maskinen da jeg fik det store sidste sommer.

    Så det er min anbefaling, køb noget billigt og få kørt en masse på den.
    Jeg kan på den anden side godt se det smarte i at når man fjerner droslingen kender man allerede maskinen, og skal derved kun forholde sig til lidt ekstra power, i stedet for at det hele er nyt.


Kommentér på:
Drosle or no drosle? ;)

Annonce