{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.560 visninger | Oprettet:

Carsten N
Carsten N
Tilmeldt:
21. apr 2021
Følger: 3 Emner: 1 Svar: 6

Aprilia RSV4 - erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at skifte til en 2020 RSV4RR. Er der nogen af jer, der har erfaringer med modellen? Eller bare med Aprilia?
Tænker primært på kvalitet/holdbarhed og driftsomkostninger.
Jeg er lidt usikker på, om det er holdbart i længden - antallet af forhandlere/værksteder er lille og importøren er i Sverige...

På forhånd tak for input!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia RSV4 - erfaringer?
  • #1   21. apr 2021 Det er fysisk en lille motorcykel. Så er du en høj person skal du nok lige prøve at sidde på en.

  • #2   21. apr 2021 Har kørt 45.000 på 3 år på en Aprilia Tuono. Motor efter samme V4 65grader princip. Dog lidt mindre pumpet. Men jeg har ingen problemer haft overhovedet. Driftomkostninger. Den er tørstig, jeg kører sjælden over 13 kilometer pr. liter. Derudover er 20.000 kilometer service lidt dyrt....Ca. kr. 8.000........Men min Tuono er ALLE pengene værd

  • Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 6
    #3   22. apr 2021 #1
    Jeg er 1,90, hvilket vel er over middel. Har set en del tests på nettet som også indikerer dette. Jeg har en prøvetur i næste uge. Tak for input!


  • Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 6
    #4   22. apr 2021 #2
    Tak for detaljeret input, det sætter jeg stor pris på!
    Hvordan oplever du det meget lille antal forhandlere/værksteder?


  • #5   22. apr 2021 BMW importøren er også svensk smiley
    Hvilket sagtens kan give nogle udfordringer... Har INGEN personlig Aprilia erfaring. Men bruger MANGE italienske stumper. Og italienerne er et mærkeligt folkefærd når det drejer sig om information og punktlighed... Man skal i 90% af tilfældene væbne sig med tålmodighed. Og i de sidste 10% håndterer det chok det giver at få fornemmelsen af nogen faktisk er kundeminded smiley

    Når det er sagt.. RSV4 er en læææææææææææækker kværn smiley


  • #6   23. apr 2021 Jeg er 1,85 og sidder super på min RSV4RR 2019.
    Jeg er godt inde i RSV4/Tuono gamet. Du kan bare skrive hvis der er noget smiley


  • #7   23. apr 2021 Min quickshift kontakt gik på et tidspunkt. Jeg fik blot en ny over garantien, men det var midt i den italienske sommerferie, og der står tingene lidt stille i Italien smiley
    Ellers har der intet været.
    2017-20 modellen er meget pålidelig, hvor børne sygdommene er udryddet.


  • Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 6
    #8   26. apr 2021 Tak for alle jeres kommentarer!
    Jeg får nok en udfordring med tålmodigheden ift. italienerne smiley


  • Bo M
    Bo M Tilmeldt:
    maj 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 102
    #9   2. maj 2021 Jeg har haft min RSV4R i 6 år og har haft et problem med en sensor som det tog ca 4 uger inden den kom hertil fra Italien men ellers kan jeg kun anbefale sådan en RSV4. Super køreegenskaber , lækker V4 med den bedste lyd . Jeg er selv 189 cm og når først jeg kommer uden for byzonen har jeg ingen problemer med kørestillingen som er lidt anstrengt ved bykørsel

  • Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 6
    #10   2. maj 2021 Tak for input - jeg endte med at købe den! Så nu glæder jeg mig bare til at få den i næste uge smiley


  • Bo M
    Bo M Tilmeldt:
    maj 2005

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 102
    #11   2. maj 2021 Tillykke med købet og er sikker på at du ikke fortryder smiley smiley


  • #12   3. maj 2021 Husk der er en lille Aprilia gruppe på FB...hvis det har interesse.


  • Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 6
    #13   3. maj 2021 #12 hvad hedder gruppen?


  • Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 6
    #15   5. maj 2021 Nu holder der sørme en fabriksny 2020 RSV4RR i min indkørsel - og så pisker regnen fandme ned smiley
    Men jeg glæder mig til at komme ud på vejene, mange tak for jeres input allesammen!


Kommentér på:
Aprilia RSV4 - erfaringer?

Annonce