{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Værdisætning af Aprilia RS125 Replica fra 1998 {{forumTopicSubject}}

Hej MC galleri,

Jeg står og overvejer at sælge min gamle RS 125, men jeg har sku svært hved at finde nogle generelle priser på Aprillia.

Cyklen har kørt 25.xxx km

Den har lette brugs skrammer dog ikke noget voldsomt. Starter og kører godt. Og har fået renoveret motor for 5.000 km siden samlet nyt helt nyt stempel

Er der nogen der kender prislejet på cykler som disse. Kan se det er meget begrænset hvad der er til salg som ikke er projekter

Yderligere billeder kan ses på min profil

På forhånd tak??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værdisætning af Aprilia RS125 Replica fra 1998
  • #1   28. apr 2021 Ellers må du kigge på, hvad prislejet er for 125cc maskiner af nogenlunde samme årgang måske?

  • #2   28. apr 2021 Umiddelbart er udfordringen at der generelt ikke er mange 125cc med 34 hk. Mange af de andre ligger omkring de 15 hk og derfor har en væsentlig lavere topfart og acceleration

  • #3   28. apr 2021 Du er nok nød til at prøve dig frem - og gøre op med dig selv hvad din tålmodighed er kontra din økonomiske smertegrænse.
    Til salg med cyklen til 19.000,- kr. Vejre interessen.
    Og går det skidt må du jo sætte den ned til 15.000,- og så til 12.000,-
    2 takt er jo noget dødt noget, men for den rigtige samler vil det sikkert være guf at få fingre i den. Så som med alle specielle cykler er det et spørgsmål om hvorvidt køberen findes eller om man vil "forære" den væk
    Det er mit bud på en realistisk salgsgang......!!!!!


  • #4   28. apr 2021 købte min for 12 år siden og gav 15.000kr for den, samme model. de holder prisen meget godt. så 15.000 er en pæn pris

Kommentér på:
Værdisætning af Aprilia RS125 Replica fra 1998

Annonce