1.745 visninger
|
Oprettet:
Hvem har IKKE været nede og lægge? {{forumTopicSubject}}
I forlængelse af nedenstående tråd:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=69545
kunne jeg godt tænke mig at høre fra folk der har kørt mc i x antal år, og IKKE har kysset asfalten.
Hvad er opskriften?
mar 2005
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 523
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.179
Man siger jo alle får en tur på et tidspunkt ,jeg har taget 2 ture ,så har nok taget en for en anden....
Hvem skylder???
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.082
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 799
Men på min baneracer har jeg, men jeg ser sådan på det hvis du ikke har været nede under banekørsel har du ikke presset den/dig selv nok
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 1.387
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.073
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 923
Vil påstå at 99% af alle ulykker er panikhandlinger og manglende forudseenhed.
mar 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 96
mar 2005
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 523
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 39 MC-er: 7 Emner: 2 Svar: 346
Bundkranzen
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 633
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 107
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 145 Svar: 675
Men min første mc sæson foregik uden styrt af nogen art.
sep 2007
Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 159 Svar: 501
læs trafikken 500 m frem.
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 903
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 977
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.026
sep 2004
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 600
Basse
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 116 Svar: 437
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
læs trafikken og brug hovedet så kan man ikke gøre ret meget mere
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
Prøver at have hovedet med når jeg kører, men hår oplevet flere episoder hvor det er mere held end forstand at jeg ikke har smidt cyklen..
Nogle enkelte gange har det været andres skyld, men de fleste gange har det været min egen uopmærksomhed eller en episode af "hovedet under armen" kørsel..
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.735
Men jeg pløjede for 500 meter mark på min gamle GS'er
Dog uden skade på hverken mc eller fører kun marken
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 12 Emner: 17 Svar: 308
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 116
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 104
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 152
Vil gerne støtte Sørens teori om at man ikke er en rigtig biker før man har prøvet... hehe men har da selv været nede ...twice... så Kevin...kom nu ind i kampen...;-)
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 17
En gang tog jeg et stykke råvildt med 130 km/t men kørte lige gennem dens bagkrop så der skete intet med mig eller maskinen - bare lige på..
Har også prøvet en bagende tage skride ved glat underlag under acc. men redde den heldigvis.
jun 2006
Følger: 74 Følgere: 72 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 567
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 155
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.007
Min hemmelighed er at jeg har kørt 45 (75+...) scooter i mange år, før jeg fik mc. For det meste med hovedet under armen, så jeg har klaret de fleste styrt allerede, samt fået afreageret og løbet de værste horn af mig. Herudover kører jeg mountainbike med gutterne, hvor jeg som regel er den der står for alle styrtene, så de andre ikke behøver gøre det...
MC'en er styrt fri zone
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 331
jun 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 16 Svar: 42
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 14
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.451
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 310
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 658
Men jeg havde da kørt 100 km på den (skal siges den var helt ny he he he)
Shit happens
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 594
Mvh
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 34
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 75
Det tæller!!! Så jeg har teoretisk også været, så det behøver jeg ikke være nervøs for længere....
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.481
RD350 6 gange, GPZ1100 1 gang, SV1000 1 gang...
selv biler kan jeg få til at vælte ;o)
(skvadderhovede)
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 42 Svar: 533
Men lykkes mig på skolecyklen at bremse 10 km/t og sætte ben i jorden på sammetid = en hilsen fra tanken til boller. av for ******
Hvem har IKKE været nede og lægge?