{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybegynder hvilken MC ??
  • #2   25. feb 2008 Mit bedste bud er "Søg i forum". Der er en million og 80 tråde om emnet.. :S

• #3   25. feb 2008 Din alder gør at du lige så godt kan droppe det der sport. Du skal holde dig på den rigtige side af de 25kw...
    Men ja du kan jo overveje hele genren bare det drosles.
    Jeg vil nok mene du skal kigge efter noget gsxr250/400, ellers er der også cbr400/600, ninja zx400rr, men ja alt disse maskiner, til omkring 30000, så er det nok noget man skal regne med trænger til en kærlig hånd... sådan umiddelbart. Overvej om disse cykler er det værd. Vil du ofre 50000 kan du jo få den nye kawasaki 250'er som jo er en langt mere moderne konstruktion... og den prisforskel er jo ikke galt for at få helt nyt.

mvh Offslow

• #4   25. feb 2008 Offer lidt mere end 30 kg, og få meget mere ud af det!!! F.eks den nye Kawaski 250 ccm Ninja, den er da for fed.... smiley

• #8   25. feb 2008 Lol...mikkel det er sku god gas det der.... men jeg vil da gerne købe det tårn... hehe...med hensyn til tråden har jeg selv haft en Gs 500.... kører super og er nem at få dele til.... og du kan få en fin og nyere cykel til omkring 30 kg...

• #9   25. feb 2008 Rene H - Problemet er jo at ens ansvarforsikring ikke dækker i tilfælde af en ulykke, og så står man med gæld en stor del af resten af ens liv - Med det lille kort er man trodsalt også ny i trafikken, og det hjælper ikke ligefrem på risikoen for en ulykke...

• #10   25. feb 2008 Tjaa 125cc 2-takts maskiner (Cagiva Mito, Aprillia RS125 osv.), kan faktisk være underholdene, de skal bare holdes i ilden.. smiley Og de kan fåes til mindre en 30kg, så har du også råd til at smide den på jorden, hvis uheldet er ude.. smiley

Stor cykel - tjaa det er vel et spørgsmål om samvittighed og pengepung...

//Mathias

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 2 Emner: 3 Svar: 13
    #11   26. feb 2008 har fået af vide en jeg kender at jeg ville se dum ud på en GSXR 250 fordi jeg er for stor (er 196cm høj) hvor meget ligger forsikringen på når man er nybegynder ?

• #12   26. feb 2008 Anders J: Forsikring er MEGET individuelt. Det eneste der virkelig duer er at ringe rundt.

Dog er der et firma hvor man kan sige prisen.
    Det er GF. De har listepriser.
    2600 som nystartet for ansvar.
    2200 efter 1 år.
    1600 efter 2 år.
    Dobbelt op ved risiko område (Kbh, Århus, Aalborg etc - Hvis de husker det).

Ingen kasko før du er 30 år.

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2008

#13   26. feb 2008 Lasse V tak det synes jeg sku er billigt i forhold til bil regner med det er om året eller hvad ? men passer det med højden at man kan være for stor til en bestemt model ?

• #14   26. feb 2008 Mikael (Tønder) P: Jeg holder stadig på at kommer man som helt nystartet er det sku svært at snakke sig ud af listeprisen / til kasko.

Men ja, hvis man har snakketøjet i orden kan alt lade sig gøre.

Anders: Jeg gir 1600 om året for min R6 ja...

Og ang. højden. Ingen anelse. Er selv 184 ca. Og sidder perfekt på mine cykler.. smiley

• #15   26. feb 2008 det med at ansvarsforsikringen ikke dækker hvis den ikke er droslet passer i de fleste tilfælde ikke.. de dækker så længe de ikke kan bevise at ulykken skete på grund af for mange heste (og hvor mange gør beviseligt det?). de har sagt ja til at forsikre den på givne vilkår og skal gøre det (og jeg har aldrig hørt om nogen der har indskrevet i vilkårene at motorcyklen skal have under 34 heste.. det er ene og alene politiet der skal give dig den bøde.

• #16   26. feb 2008 Så forsikringen dækker også hvis jeg kører galt i en lastbil med hænger ? - For jeg har vel i princippet ikke kørekort til en maskine på fx. 83 heste.. ?

• #17   26. feb 2008 nejda, du kan jo dårligt forsikre en lastbil uden at have kort til den.. man kan tværtimod godt forsikre en udroslet selvom man ikke må køre den ifølge loven, og forsikringen dækker som sagt hvis de har ladet dig forsikre den...

om det så er etisk korrekt er en anden sag.. jeg gør det mest fordi jeg ikke har råd til at drosle den.. så hellere køre fornuftigt..

• #18   26. feb 2008 Jesper R: I langt de fleste tilfælde, kan man godt forvente at forsikringsselskabet vil forsæge at føre regres mod forsikringstageren. Det er forkert at gå ud fra, at forsikringen dækker skader man laver med et køretøj man ikke har kort til.

• #19   26. feb 2008 problemet for forsikringsselskabet er jo så bare at de ikke har spurgt om det er en lille mc eller hvor mange heste den har. og de skal desuden kunne bevise at du lavede skaden netop fordi den havde flere heste end den må have.. og i hvilke ulykker er det rent faktisk beviseligt?

• #20   26. feb 2008 jeg har såmænd spurgt i topdanmark hvordan politikken var, og det er der jeg har info fra smiley og forsikringsmanden kendte ikke til nogen sager hvor der ikke var blevet dækket.

jeg siger ikke at andre bør eller skal, men at man kan gøre det hvis man vil løbe risikoen for at få en bøde af politiet. (der går mindst tre bøder på en drosling med papirer). naturligvis bør man lige høre i sit eget forsikringselskab inden man overvejer sådan nogle fiksfakserier.

• #21   26. feb 2008 Okay, det lyder da bestemt interessant...!

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2008

#22   26. feb 2008 tænkte på en suzuki GSXR 600 men er den fysisk større end GSXR 250 ? og hvad koster det sådan ca. at få droslet en mc ned??

• #23   26. feb 2008 Jeg har lige fået droslet min ned - Kostede cirka 1600 for sættet med papire, og cirka det samme for at få en mekaniker til at installere det..

• #24   26. feb 2008 Haha Nicolaj.. Er du glad for dit anti-tun? smiley smiley

• #25   26. feb 2008 3200 det er mere end hvad jeg har gevet for min honda :S føj hvor skal den god aldrig drosles

• #26   26. feb 2008 3200 det er mere end hvad jeg har givet for min honda :S føj hvor skal den god aldrig drosles

• #27   26. feb 2008 Er nok noget lettere, og dermed billigere, på den Honda - 1 cylinder = kun en kaburator, som med garanti er LANGT lettere at komme til end mine 4 :-S

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2008

#28   26. feb 2008 okay det er da til at overkomme men er der nogen der ved om en GSXR 600 er fysisk større en en GSXR 250 ??

• #29   26. feb 2008 ja det er den

• #30   26. feb 2008 nicolaj J
    den encylindrede i min profil var en jeg lavede for at tjene penge, til en ny motorcykel.. den nye er såmænd også fircylindret smiley cbx550f.. hondas svar til gpz'eren.. så det vil nok være meget tæt på det samme for min..

Kommentér på:
Nybegynder hvilken MC ??

Annonce