{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Begynder MC {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg er en knægt på 18 år der er i gang med at tage MC kort, jeg har ca 10000 til en brugt MC, men hvilkern? Nogen forslag, jeg har kikket på en Suzuki 380 gt fra 1975, og en Honda Cb 250 fra 1977, nogen der har erfaringer med disse cykler. Hvilken skal jeg købe, eller skal jeg kikke på andet mærke...?
På forhånd tak for hjælpen.
Morten S.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynder MC
  • #1   14. aug 2005 Gt 380 er det ikke den der 2-takt model med "ramair". I såfald hold dig fra den :).
    En gammel to-takter ville jeg holde mig fra med mindre man har en totakts fetish.

• #2   14. aug 2005 hva med en Honda NSR 125 eller en Yamaha Lightburner tdr 125.
    Godtnok også totakt men nyere, dvs bedre køregenskaber osv.
    De går for omkring 15 kilo så du burde kunne finde en der måske er lidt grim til godt 10000.

• #3   14. aug 2005 Suzuki 380 gt er 2takts med 3cyl og jo det er ram air, jeg ved godt de er svære at reperere på men den lyder også fedt. Men de går måske hurtigere i stykker en 4takts...? Hvis der er nogen der har enten Honda cb250 eller Suzuki må de gerne skrive med deres mening om de to cykler, både gode som dårlige...!

• #4   14. aug 2005 Peter s, det skal helst være en fra 1972 - 1985 jeg bryder mig ikk så meget om kåber og alt får meget plastic... Men jeg kikker lige på de to modeller...

• #5   14. aug 2005 Okay 2takt = mere arbejde men oss mere sjov. På 380 gt'eren er der et display der viser hvilket gear man er i, og den blander selv olien med benzinen. Men honda'en er der selvstarter på, og det er en 4takts, så jeg er lidt i tvivl...!

• #6   14. aug 2005 Ang. gt 380: Husk at få modellen med skivebremse foran - dvs 1973 eller nyere. Tromler både foran og bagved duer altså bare ikke smiley Ellers skæg maskine (380-eren) - også billig! Jeg ved egentlig ikke om 2-taktere generelt er sværere at reperere - man slipper jo helt for knaster osv. Til gengæld kan der nok lettere opstå kompressionsproblemer...

• #7   14. aug 2005 hmm det lader lidt til at du godt kan lide 2-taktere?? Hva så med en Honda mvx250. Det er en rigtig sjov og hurtig lille mc. Der er en del til salg på dba.dk. De koster mellem 11.000 og 17.000 og jeg tror man får en del mc for de penge. De er godt nok oppe i alderen efterhånden, men det behøver jo ikke betyde at det er en dårlig mc.

Held og lykke med det

Heidi

• #8   15. aug 2005 Til Heidi og Jacob, problemet med Honda MVX 250 er at den har for mange hk til lille Mc kort... http://www.motorbikes.be/en/Honda/1983/MVX%20250%20F/
    Suzukien har 32 hk og honda cb 250 har 27 hk. Derfor var det dem jeg spurgte om, ellers mange tak for hjælpen...

Kommentér på:
Begynder MC

Annonce