{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.369 visninger | Oprettet:

S G
S G
Tilmeldt:
11. sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 61

MC Støvler {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er netop begyndt på MC-kort og i den forbindelse skal jeg på manøvre-bane på lørdag. Og i den forbindelse tænkte jeg på at købe nogle billige støvler. Primært til at bruge mens jeg tager køretimer og måske den første session på min mc. Senere ville jeg så nok købe nogle lidt dyre smiley

Men har fundet disse hos t-hansen http://www.thansen.dk/product.asp?c=1673155360&n=-1639986744&pn=1387035036

Ved godt at støvler til et par tusind kroner er bedre, men er der nogen der har erfaringer med disse støvler, og ved om de er pengene værd...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC Støvler
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   28. feb 2008 De der er slet ikke dumme - bedømt på det jeg har set.

    Jeg har ingen erfaring med dem, men de sidder fornuftigt og virker ret solide, samt de støtter de rigtige steder, så helt tåbeligt kan det ikke være.


  • #2   28. feb 2008 Jeg har kigget på dem og som Sajmon siger, så virkede de faktisk ok, da jeg prøvede. Jeg købte dem dog ikke, så jeg har ikke nogen empirisk erfaring med dem...

  • #3   28. feb 2008 Har tidligere selv kigget på dem & haft dem i hånden, de virker lidt hårde og stive, men ok til prisen. Undlod dog at købe dem, da de ikke sad godt på min fod. Valgte i stedet at import. et par fede gaerner støvler til 237$ inkl fragt.

  • #4   28. feb 2008 ja de ser meget fine ud men der er indet til at stive foden af hvis du får en røvtur.. kig evt. efter et par læt brugte støvler her inde eller på dba.. der kan man få et par rigtig gode støvler for under 1000..

  • #5   28. feb 2008 Har set dem i forretningen, og det minder mere om noget jeg ville bruge i skoven...

    Hvis du ikke vil op i det store beløb med det samme, så køb brugt..
    Der er så meget rigtig fint udstyr til salg. fik selv 2delt læder dragt incl støvler for 2200. Det hele var i fin stand og havde kostet 7500 for 2år siden..


  • #6   28. feb 2008 hej har selv haft dem de er gode nok at have på.. men.. vær lige sikker på om det skal være ræs eller hygge ture du vil køre. for køber du dem er det ikke den smarte læder dragt de passer til. jeg nåede og fik byttet mine, og fik et par rigtige racer støvler, det var jeg sku glad for, da de er noget lavere. og meget federe. Nogle ting skal man bare ikke spare på..

  • #7   28. feb 2008 jeg har dem selv nu, og er godt nok tilfreds med dem.
    de sidder fint på min fod, og er ihvertfald gode nok til den pris smiley
    men prøv da at ta ind og prøv dem før du bestemmer dig for noget.


  • #8   28. feb 2008 jeg kan så ikke lige anbefale dem, mener jeg havde dem en uges tid i sidste sæson og så var der en ting der gik i stykker og jeg måtte ind og reklamere over dem, men der var der ikke nogle problemer fik pengene retur uden, og har siden hen købt nodle andre ved hein gerike i tyskland.

  • #9   28. feb 2008 jeg havde selv et par fra bilka til 300 kr sidste år og det var da ikke alpinestar det kan vi hurtig bleve enige om, men gav da en vis sikkerhed frem for alt, så Ja de er bedre en ingenting,,

  • #10   28. feb 2008 Hvorfor ikke bare købe nogle ordentlige fra starten? Du skal vel bruge dem senere hen også? Så kan du købe et sæt lidt bedre støvler :0) Jeg var heldig med at den støvle jeg ville have, fandt jeg i et restparti nedsat med 50%..... Eller tag rundt til de forskellige mc-butikker der holder åbent hus, og find nogle gode tilbud......

  • #11   28. feb 2008 du linker til str 46 - er det hvad du bruger?? - ellers har jeg nogle jeg gerne vil af med:-)..........i str 42....knap så "touring-model-agtige"...men fede HELD støvler:-)

  • #12   28. feb 2008 42 er desværre for småt. men tak for tilbudet...

    Grunden til jeg ikke køber dyrer nu er at jeg ikke har råd til det lige nu. Og som sagt vil jeg gerne have nogle til alle køretimerne, hellere det end alm vinter støvler. Og klart når jeg skal til at køre "rigtigt"/mere vil jeg med tiden købe nogle andrer.

    Men det lyder da overvejene positivt smiley


  • #13   28. feb 2008 Har køreskolen ikke nogle?
    Ellers burde de ihvertfald have nogle på manøvre kurset.


Kommentér på:
MC Støvler

Annonce