17. dec 2006 Følger: 47 Følgere: 45 MC-er: 3 Emner: 185 Svar: 1.527
Denne besked--- {{forumTopicSubject}}
--- er lige gået ud til alle mine mailkontakter.
Hej.
Som alle andre år så nærmer vi os den 1. Marts og det betyder at en ny MC sæson står for døren.
Derfor vil jeg med denne mail gøre dig opmærksom på at der kommer motorcykelister i trafikken igen efter et par måneder uden og DU skal være med til at sikre dette års sæson ikke bliver lige så blodig som sidste år hvor måtte tage afsked med 33 af vores medmotorcyklister. Det er en stor procentdel af de 409 der måtte lade livet i trafikken sidste, specielt med henblik på at motorcyklerne udgør en så lille del procentvis i gadebilledet.
Derfor er det vigtigt at du er ekstra opmærksom når du bevæger dig i trafikken for biler ER og bliver farlige for motorcyklister når bilisten ikke er fuldt opmærksom.
Jeg håber du vil huske denne mail hver gang du sætter dig bag rattet så JEG og alle andre motorcyklister kan undgå at blive impliceret i uheld.
Skulle du mene andre burde læse dette så send den endelig videre.
Tak for din tid
Søren Gudmandsen
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.372
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.154
Spred budskabet!
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 32
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 60 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 805
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 181
Det er da fordi, han vil have os til at køre på motorcykel
okt 2006
"kæft en gang tuderi, ingen respekt for det"
- Behøver jeg at nævne at det kommer fra en jævnaldrende jeg gik på HHX med, og som ikke er en af dem der kører pænest i en bil?
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 181
he he - jeg skal nok passe på jer.
Hilser du så ikke lige dine 2-hjulede venner og siger, at når de overhaler mig indenom og udenom mens vi holder i morgenkøerne, ja, så er det lidt med livet som indsats....
- og, jeg må jo nok give hende ret
Kør forsigtigt derude......
okt 2006
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 65 Svar: 935
Jeg låner mig lige ind på sønnens profil, da jeg ikke selv er på BG:-)
Stor ros til trådstarteren som bilist og MC- ist skal man se sagern e fra flere sider. Masser af bilister har i sagens natur ingen fornemmelse for, hvorfor MC.-ister er udsatte, men det er de:-)
Derfor er det specielt som MC-ist herligt at se opmærksomhed rejs i et bilistforum
SÅDAN:-)
MVH
Knud (vestegnen)J
MCG
Denne besked---