1.349 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 49 Svar

Eftelysning af min mc Eftelysning af min mc

Hej Allesammen.

Jeg har været så uheldig at min mc er blevet stjålet i nat..
Jeg er sikker på at det er et bestillings job, da de har fjernet et fast vinduespart ind til min garage for at få fat i den. Min kærestes motorcykel har de ikke rørt. Kun min..

Det er Rossimodellen fra 2005 der er tale om, og den har det laveste nummer i Danmark, nummer 295. Numret sidder på en lille plade på styret. Den er gul på venstre side, sort på den højre og med staferinger. Nr 46 står på forrest. Der findes ikke ret mange af dem her i lille Danmark.

Hvis der er nogen der har en mistanke om hvor den kan være eller måske har set den, må I meget gerne kontakte mig på 61270640.

Tusind tak for jeres hjælp.

Mange hilsner
Ralf

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afkalkning af badeværelse 500 kr.
  • Babysitter 1.500 kr.
  • Demontering af højskab i køkkenet 350 kr.
  • Opsætning af cykel holder og spejl på væg m ravplugs 1.000 kr.
  • Opsætning af to væglamper 500 kr.
  • Vejledning om mur er bærende eller kan fjernes delvist. 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eftelysning af min mc
  • #1   1. mar 2008 Hvor i landet er den stjålet ?

• #2   1. mar 2008 Århh for fanden, folk har da absolut ingen moralske skrupler!!

I hvilket område er den blevet stjålet bare så man ved om man skal have baseball battet med når man skal ud og køre!!

• #3   1. mar 2008 Og et billede ville også være fint

• #4   1. mar 2008 Sidste søndag havde vi også indbrud i vores garage.
    Min søns scooter blev stjålet, min mc stod lige ved siden af med nøgler i og blev ikke rørt...

• #5   1. mar 2008 ................og hvad er Rossimodellen ???
    Lidt flere oplysninger ville være gavnligt, hvis vi skal hjælpe til. Evt. link med et par billeder der viste pågældende model.

Surt show !!
    :O/

• #6   1. mar 2008 Mr. Bond, kig evt. på min

• #7   1. mar 2008 Den er stjålet i Esbjerg. Jeg er ved at finde billeder frem af den, så de er på vej..

• #8   1. mar 2008 Rafl N

Fuck........ det er trist at høre . . . .

Folk er nogle dumme svin........

• #9   1. mar 2008 Sur røv!

Men som de andre skriver, så er det en noget tynd beskrivelse bare at skrive "gul og sort Rossimodel fra 2005"

Jeg aner ikke engang hvem Rossi er?

Som sagt billede og hvad det er for en mc. Så holder jeg da gerne et vågent øje.

• #10   1. mar 2008 jeg skal nok holdeøje i silkeborg og omegn hvis det kunde ske at den er kommet hel her op

• #11   1. mar 2008 Hvor i landet?

Men holder øje på sjælland, kbh og omegn.
    Den er svær at "skjule" i gadebilledet.

Michael

• #12   1. mar 2008 Jeg tror ikke min hjerne helt er med mig i øjeblikket..

Det er en Yamaha R6, årgang 2005. De lavede det år en jubilæums model, efter Valantino Rossi, som kører motorcykelløb.

Motorcyklen er magen til R46 Rudis, så se evt dem indtil jeg får fundet mine egne. De ligger på en eller anden CD-R i bunken, jeg er i gang med at lede efter dem.

• #13   1. mar 2008 Mega surt... føler med dig!

Men hvis det er et bestillingsarbejde, mon ikke den allerede er i Rusland eller deslige?

Held og lykke med det! Skal nok holde øjnene åbne på fyn.

• #14   1. mar 2008 FUCK da dem.. efterhånden ikke andet end at bolte cyklen fast til gulvet..

• #15   1. mar 2008 Den har forresten nummerplade EV17591..

• #16   1. mar 2008 Hey giv manden en chance ..............

Og

¨˜”°º• R46 Rudi •º°”˜¨

har jo skrevet at hans mc er magen til.... se på hans profil .......

• #17   1. mar 2008 Det er fandme ærgerligt.... Sådan nogle svin...
    Jeg siger til, hvis jeg ser noget i Vejle og omegn...

• #18   1. mar 2008 Jeg tvivler på at den stadig er i landet, men jeg håber...

Det er bare så pisse surt..

Jeg fatter ikke hvordan de har kunne få den ud... Den stod kilet inde bag min kærestes motorcykel op i mod en væg, bag den stod en ATV. Der var slet ingen plads at manøvrere på. Slet ikke når den er låst.. De har fået den ud af en dør, og rundt ude i haven gennem en meget smal passage ned af en skrænt... Ikke engang oplåst ville jeg kunne få den ud på den måde.

Jeg fatter det simpelthen ikke, hold kæft hvor er det bare noget lort..

• #19   1. mar 2008 Fåååååkkkkkk det er trist læsning, jeg bliver så pissehamernde sur hvergang jeg læser om folk der får stjålet deres kæreste eje =0(

Trist at høre ralf, jeg kommer fra kbh og vil også huske på dig hvis jeg ser en rossi model her omkring...

Ja sindsygt hvad folk ikke gør for at stjæle ens kæreste eje hmmmm hvad kan man efterhånden gøre for at forhindre sådanne røvhuller!!!

Ja undskyle sproget

Mvh Martin

• #20   1. mar 2008 Fuuuuckkk!!!! hvor bli´r man da pisse sur, der er sq ingen respekt for folks ting idag......føler med dig Ralf, holder et skarpt øje i Haderslev og omegn.....håber meget at du får den uskadt retur....
    Mvh Bjarne...

• #21   1. mar 2008 Røv !

Holder øje herude på Holsted-kanten

• #23   1. mar 2008 Tak alle sammen,

Det er sgu rart at vide at der er nogen der gider at hjælpe og holde øjnene og øre åbne..

• #24   1. mar 2008 I Esbjerg... Fuck man........

Kom da med nogle billeder... Så skal der jo holdes øje...

Har du evt mistanke om hvor den kan være eller noget...

Kom med alle de oplysninger du har....

• #25   1. mar 2008 Hvilken bydel forsvandt den fra?++

• #26   1. mar 2008 Hey du...

Det er sørgeligt at høre...

Men jeg snupper lige et ekstra øje i Nordjylland...

Hilsen Claus

• #28   1. mar 2008 tror i man kunne komme i folketinget hvis man har et lov forslag der hedder "dødsstraf til mc-tyve."??

• #29   1. mar 2008 : )

Vestjylland.... Landet uden love or regler : )

• #30   1. mar 2008 Den er stjålet ude fra Gjesing (6715) og er magen til den ¨˜”°º• R46 Rudi •º°”˜¨ har.. Jeg kan ikke lige finde billederne af min egen.

Jeg har ingen anelse om hvor den er.. Men i og med de kun har taget min og ikke kærestens tror jeg det er et bestillings arbejde. Man kan ikke se den udefra og har ikke været ude og køre siden i efteråret. Desuden står der i garagen en masse værktøj og tilbehør til nyt badeværelse som ikke er rørt. De har været meget påpasselige med ikke at ødelægge eller ridse noget. Vinduet de har pillet ud, er stillet pænt i læ så det ikke smadrede ud over det hele. Den anden motorcykel er løftet pænt til side uden den mindtse rids, det samme med min ATV.

Den er nok desværre over alle bjerge nu, men har vel lov at håbe på, at den kommer uskadt tilbage.

• #31   1. mar 2008 Ja, du må nok hellere kontakte forsikringen smiley

• #32   1. mar 2008 Utroligt.....

Min mc har også stået i en garage vinteren over.... Det er sq utroligt.....

Det må jo være nogle som har vidst at du har haft en mc stående.......

Tror du skal ligge hjernen lidt i blød...... Måske er der nogle forkerte mennesker der kender til at din mc har stået der.......

• #33   1. mar 2008 Rafl N Nej der er trist at høre. Ja du skulle fanme dø, de svin der stjæler folk MC'ere. Jeg skal nok holde øje med den på fyns land. Jeg håber at du får den igen.
    Lars

• #35   1. mar 2008 sikke nogle svin... vi er nogle stykker der holder øje efter den i 7200 Grindsted området.. held og lykke med at finde den igen...

• #36   1. mar 2008 Nej jens det gør den ikke desværre...

• #37   1. mar 2008 En indbo-forsikring dækker ALDRIG køretøjer, uanset om den så ligger i din seng.
    Køretøjer skal forsikres særskildt.

• #38   1. mar 2008 Jeg havde heldigvis kasko på den, så lidt får jeg da igen. Men forsikringen tager 20% i og med den er stjålet. Men det jeg får af kroner, kan ikke gøre det op i mod cyklen. Den vil jeg sgu hellere have til hver en tid.

Det er meldt til politiet, men kan ikke meldes til forsikringe før mandag. Glarmester osv har også været og spærre af, men man kan sgu ikke lade være med at tænke på om de nu kommer igen og henter resten..

• #39   1. mar 2008 Bor godt nok i Nyborg men jeg lover at holde øje

• #40   1. mar 2008 P... ærgeligt, men lige skal du koncentrere dig om anmeldeldelsen Mandag.
    En teori kan formentlig også være at en anden ejer af en R6 gerne vil have alle Rossi delene.
    Skriv en liste på personer som du mener har haft kendskeb til den dejlige maskine. Har du haft venner hjemme med dertil hørende kammerater. Skriv alt ned.
    Og hold så øje med alle i vores omgangskreds der pludselig får "malet" deres R6 i Rossi farver.

• #41   1. mar 2008 Hej
    Pisse ærgeligt jeg skal nok holde øje i trekants området, hader tyveknækte.

• #42   1. mar 2008 Bor i Esbjerg centrum...skal nok holde øje.....fandme ringe man ik kan ha sine ting i fred.

• #43   1. mar 2008 hey rafl. det er fandme sørgeligt. håber at de svin bliver nakket..og at de ikke har ødelagt din cykel. jeg skal nok holde øje omkring vejen-lunderskov-vamdrup- kolding.

• #44   1. mar 2008 Jeg dækker valby / frederiksberg

Held og lykke herfra

til alle jer andre skaf jer en gps alarm!!!!

• #45   1. mar 2008 Jeg føler med dig Ralf.

Tyvene har tilsyneladende skulle arbejde i svag belysning med meget dårlig plads og under tidspres. Du skal nok regne med, at hvis kværnen bliver fundet igen er den blevet ridset godt og grundigt.

MEN NOGEN DU MÅSKE KENDER HAR TILSYNELADENDE FORTALT TYVENE, AT DU HAVDE EN SÅDAN KVÆRN STÅENDE LIGE NETOP DER.

Ser jeg noget mistæmkeligt hører du naturligvis fra mig.

• #46   1. mar 2008 Fuck hvor trælst.. Skal nok holde øje!!

• #47   1. mar 2008 Holder øje i Man bliver fandme harm på dine vegne..

• #48   3. mar 2008 øjne er åben på sydsjælland

• #49   12. mar 2008 I skal have 1000 tak for jeres hjælp allesammen..

Men I behøver ikke at kigge efter den længere.

MIN MC ER FUNDET..

Det er total optur. Politiet ringede i dag og fortalte at de har fundet den. Stand og omstændigheder ved jeg ikke rigtig noget om endnu, men den har vist fået en del tæsk. Men what the fusk, dem er fundet og bliver lavet igen, det er sgu det vigtigste..

Så hvis I ser den, så er det med mig selv bag styret :o)

• #50   12. mar 2008

Super god Nyhed for dig Rafl . . . . . .

Tillykke med det . . . . . . . .

mvh

• #51   12. mar 2008 PS Rafl.......

Måske du skulle lave et nyt indlæg...
    hvor du fortæller din gode nyhed, så flere kan læse det, så du ikke bliver trukket af din mc en dag og få et los i bollerne, fordi der er en venlig mc mand der tro at det er tyven der stadig suser rundt på den mc....

bare lige mine 5 cent

• #52   12. mar 2008 Det lyder som en plan, det gør jeg med det samme..

Kommentér på:
Eftelysning af min mc

Annonce