611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Besynderlig adfærd ved bedømmelser Besynderlig adfærd ved bedømmelser

Jeg sidder her og undrer mig lidt over hvorvidt man overhovedet kan tage bedømmelserne af de forskellige motorcykler alvorligt.

Der er i hvert fald nogle af brugerne herinde der mere bruger bedømmelserne som enten gengæld eller gensidig rygklapperi forstået på den måde, at man besvarer en lav med en lav, en middel med en middel etc..

Jeg har for nyligt testet min mistanke over for en forholdsvis nyankommen bruger, som jeg syntes havde en besynderlig fordeling af de bedømmelser han havde givet.
Jeg gravede lidt ned igennem de bedømmelser han havde fået, og måtte konstatere, at når han havde fået en MIDDEL bedømmelse af nogen, så svarede han prompte tilbage med en MIDDEL. Fik han en HØJ, ja så kom der en HØJ retur.

Det måtte naturligvis testes. MEN - jeg var for meget kylling til at teste ham af med den lav bedømmelse jeg egentligt ville have givet ham, for jeg var jo nok klar over at jeg ville få en LAV retur. (og det har mit ego det slet ikke godt med ;-))
Så jeg tog en dyb indånding og sendte en EKSTRA HØJ afsted i hans retning. OG voila! Nu er jeg den stolte ejer af en Virago med en enkelt EKSTRA HØJ bedømmelse.
Smart ikke!!!

Nå men, jeg har ikke tid mere, jeg skal "ud og grave guld"

/Pia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Besynderlig adfærd ved bedømmelser
  • #3   15. aug 2005 Ahrr.. man kan vel selv sortere lidt i bedømmelserne, om de er seriøse eller ej.
    Som også er skrevet, kommentarer er bedre.

• #4   15. aug 2005 Tak for tippet Pia - nu har jeg også forsøgt at høste guld ved den samme bruger - så må vi se om jeg også kan få en Ekstra Høj vurdering smiley

Men ja - bedømmelsessystemet er noget for sjov noget... hvis det skal kunne være bare en mikro minimal anelse meget lidt tæt på seriøst/alvorligt, så skal det hvertfald være sådan at man IKKE kan se hvem der har afgivet bedømmelsen, så er der ingen bytte-købmand i det. Desværre ryger noget af seriøsiteten nok også så, eftersom folk roligt kan dele dårlige karakterer ud til højre og venstre. --- det kræver en moderator der kan tage fat i de bedømmelser der er mistænkelige, og det vil aldrig ske her på tåbelige MC Galleri.

• #5   16. aug 2005 For mig er bedømmelser total ligegyldige. Det jeg bruger siden til er det super gode forum:)

Kommentér på:
Besynderlig adfærd ved bedømmelser

Annonce