{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.385 visninger | Oprettet:

Martin99
Martin99
Tilmeldt:
29. jun 2021
Emner: 1 Svar: 3

Yamaha XV 535 - problem {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har for nyligt købt mig en Yamaha 535 fra 95, som er min første mc jeg undre mig dog lidt over at den er ret langsom og køre Max de 105kmt, det undre jeg mig lidt over når den burde have 44hk, eller er der noget jeg har misforstået

Mulig tideligere har haft neddrosleing? Evt hvordan kan de tjekkes.
??
Er der nogen måde jeg vil kunne tjekke at det en 535c motor der sidder på, nogen forskel frem for en xv250 motor ?
Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha XV 535 - problem
  • #1   29. jun 2021 Køre den som den skal på begge cylindere? Jeg køre nemt 150-160 på min så et eller andet er der ihvertfald galt

  • Martin99
    Martin99 Tilmeldt:
    jun 2021

    Emner: 1 Svar: 3
    #2   29. jun 2021 Ja, altså det vil jeg tro som sagt min første mc, men hvad der er ved jeg virkelig ik, lyder sund i motor i min optik

  • #4   29. jun 2021 Som nævnt ovenover - membran i gasspjæld, så gør den præcis som du beskriver. En XV2520 Virago kører med kæde i stedet for kardan, så den er nem at kende forskel på.

  • #5   29. jun 2021 Du er ny på MC, så du er nok ikke lige bekendt med teknikken i alle detaljer.
    Det er stumpen i den røde firkant på billedet. Den sidder bag de fine blanke firkantede "låg" lige under din tank.
    Hvis du har modet, er det blot at løsne de 4 skruer og lige så stille liste låget af, men pas på, det gamle gummi er sikkert mørt og har ikke ligefrem profiteret af at have været i kontakt med benzindampe i 26 år smiley

    Du kan finde yderligere detaljer her, dog er jeg ikke sikker på om det er den helt korrekte model, da der skal vælges mellem "flat" og "up" , det er der nok en anden som kan fortælle forskellen på.

    https://www.cmsnl.com/yamaha-xv535-up-1995-4kua-france-254ku-351f1_model38973/partslist/0010.html#.YNrZ97txcdU


    profilbillede
  • Martin99
    Martin99 Tilmeldt:
    jun 2021

    Emner: 1 Svar: 3
    #7   29. jun 2021 Mange tak alle sammen
    Jeg er blevet en del klogere


  • Martin99
    Martin99 Tilmeldt:
    jun 2021

    Emner: 1 Svar: 3
    #8   29. jun 2021 Nu er disse membran købt og vil prøve at skift dem, tror i så den får de 44hk tilbage ???B)

    profilbillede
Kommentér på:
Yamaha XV 535 - problem

Annonce