Tilmeldt:
14. feb 2006 Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 125
Afdrosling af GS500 {{forumTopicSubject}}
Jeg har en GS500 som jeg skal have indregistreret og betalt afgift på engang i år når jeg har fået solgt min gsx250.
Den er droslet til lille og jeg må kun køre på en lille så det er jo fint, men i 6 måned i år må jeg køre på en stor.
Så jeg overvejer om det kan betale sig at få den indregistreret inden 6. måned i år, da den vel skal til syn når jeg har pillet droslingen af ?
Cyklen har kørt i tyskland, og der står at den er droslet på følgende måde:
Zu Ziff. 7: Leist.Red d.Gasschieb. Anschlag Höhe 18,0mm:Haipdüse 135*
Jeg kan godt tyde lidt af det selv, men er der nogle der ved 100 % hvad jeg skal pille væk eller erstatte for at cyklen får de ca. 48 heste tilbage
Hilsen Kasper
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.370
Der var blot tale om et hul i stemplerne i karburatorene, Som gør at den taber vacum når den kommer ca halvt op og derfor ikke kan give fuld gas. De blev lukket til med noget plastik og så var den fin igen. Mener ikke engang den skulle ha andre dyser.
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 125
aug 2004
Følgere: 28 MC-er: 5 Annoncer: 5 Emner: 129 Svar: 582
Gasscheib. anschlag höhe 18mm. = At der er pillet ved karburator så "stemplet" og nålen ikke har så lang vandring (18mm.)
Haipdüse = hoveddyse i karburator (tror jeg nok) Er skiftet til en 135
aug 2004
Følgere: 28 MC-er: 5 Annoncer: 5 Emner: 129 Svar: 582
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 125
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 174
Afdrosling af GS500