{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Lifan 200cc starter ikke {{forumTopicSubject}}

Har en lifan 200cc som jeg ikke kan få igang, jeg har kunne fået den started hvor den så bare går ud, men nu kan den slet ikke starte.

Der er knists, den får benzin, den får luft.

Jeg havde taget karburatoren fra og sat på igen uden og ændre noget overhovdet men nu vil den slet ikke give tegn på og starte når jeg prøver og få liv i den. Er ikke den største mekaniker i verden så der kan sagtens være noget jeg har glemt eller ikke gjort, Nogen ideer? Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lifan 200cc starter ikke
  • #1   22. jul 2021 Er der nok gnist på tændrørne havde samme problem på min gamle fzr smiley

  • #2   22. jul 2021 Hvordan ved du den får benzin.? Fordi det kommer ud af slangen fra tanken til karburator.? Eller fordi tændrøret er vådt.? Køb evt en dieselstart og blæs noget i indsugningen, starter den så rens din karburator.

  • #3   22. jul 2021 Okay så tror faktisk IKKE den får benzin. Tændrøret er nemlig ikke vådt smiley Hvad kunne det være?

  • #4   22. jul 2021 Åbne benzinhanen eller rens af karburator..

  • #5   22. jul 2021 Karburator er næsten helt ny og er blivet renset, og benzinhanen er åben

  • #6   23. jul 2021 Tag tankdækslet af og rens luftfilteret

  • #7   23. jul 2021 Hvilken type benzinhane sidder der på sådan en fætter?
    Sådan lige umiddelbart er der to typer:
    1: En som åbner når der drejes på "håndtaget", er som regel mærket "ON" "OFF" og "RES".
    Sædvanligvis går der kun en slange til denne type hane.
    2: En som åbner når der er vacum fra motoren, er som regel mærket "ON" "PRI" og
    "RES" Denne type kræver mindst to slanger.

    Er det type 1, kan du teste den ved at tage slangen af og se om der kommer benzin un, når den står på "ON " eller "RES"

    Er det type 2, kan du tage slangen som går til karburatoren af og stille hanen på "PRI", så skal der komme benzin ud.

    Hvis det er type 2, skal du fylde svømmerhuset på din karburator, ved at sætte slange på og stille hanen på "PRI" i et minuts tid, det er ikke sikkert at den giver benzin, blot fordi du forsøger at starte motoren

    Ved type 1 er det nok at den står på "ON eller "RES", så løber benzinen selv ned i karburatoren


Kommentér på:
Lifan 200cc starter ikke

Annonce