{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Motorcykelhandel- mystisk køber... {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle på mcg.
Jeg skriver fordi min mc har været til salg både her på sitet og de andre gængse køb/salg sites. Jeg har gennem et stykke tid sendt emails frem og tilbage med en person, der på gebrokkent engelsk har spurgt ind til mc'en. Spørgsmålende har været om jeg er den eneste ejer, hvor lang tid jeg har "brugt" mc'en, hvornår den sidst har været "inspected" (enten synet eller serviceret går jeg ud fra), og hvad den endelige pris skulle være. (ps. ved godt jeg er ved at skrive en mindre roman, men hvis det er svindel vil jeg sgu meget gerne vide det...)
Efter at have fortalt "final asking price" får jeg denne mail: "Hello,
Thanks for your email.

I will buy the Suzuki from you,but i d like us to deal with honesty and faithfulness.

I so much believe i can trust you on these deal,therefore,get back to me with your names and address and phone numbers,so that i can prepare the cheque for your payment and have it sent to you without any further delay.

Moreso,i d like you to know that i have a very good arrangements for the pick-up,as soon as you recieve the cheque,you ll bank it and after the money is definitely credited into your account,you ll inform me,then the transportation company would come for the pick-up on a later fixed date and time.

Regards.

Mr XXXXX XXXXX
xxxxxxxxxx

Jeg har fjernet navn og tlf.nr. for ikke at hænge vedkommende ud. Det undrer mig bare at han accepterer prisen uden at prøve at forhandle den ned, at han ikke vil se mc'en først og at han er villig til at sende mig en check uden nogen form for garanti. Og da han tilsyneladende er i udlandet er det underligt at han vil købe en tilfældig dansk mc der ikke er unik eller under gennemsnitspris. Men hvis han sender en chek og jeg enten for den udbetalt i kontanter først eller bare sætter den ind på min konto, hvad er så hans muligheder for at snyde mig? Hvis han da har i sinde at snyde mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykelhandel- mystisk køber...
Kommentér på:
Motorcykelhandel- mystisk køber...

Annonce