{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.810 visninger | Oprettet:

Anette S
Anette S
Tilmeldt:
28. jul 2021
Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 4

Vask af mc {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Hvor kan i anbefale at man vasker sin mc i kbh? Synes det er besværligt at skulle slæbe spande med vand ned fra 4. sal ??
Håber jeg har lagt spørgsmålet rette sted, er helt ny herinde.

Mvh Anette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vask af mc
  • David N
    David N Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 19 MC-er: 7 Svar: 37
    #1   28. jul 2021 Har i ikke vaske-selv-pladser i Danmark?

    profilbillede
  • #2   28. jul 2021 hej tja ved ikke københavn men her i vejle hvor jeg bor er der da spande og børster ved alle tankstationer hvor der er vaskehal til bil og også plads til man selv kan gøre det udenfor der ,, så det ville jeg da gøre ,bare selv ha en go shampoo med ,, ps må jeg spørge om hvad du køre på ss

  • Anette S
    Anette S Tilmeldt:
    jul 2021

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 4
    #3   28. jul 2021 Jo vaskesteder til biler, med spande og børster. Gad godt er sted hvor det var beregnet til mc. Måske med en slange til at spule med. Bilen kører jeg bare i vaskehal eller kører til nogen der vasker bilen i hånden for en. Så har ikke lagt mærke til hvor der evt er en slange at spule med. Tænkte nogen herinde måske kendte et sted der var mc venligt.

    Pete jeg kører Yamaha MT 07 fra 2021.


  • #5   28. jul 2021 wow det er da en lækker cykel du har ,hvis jeg skulle ha en street blev det også denne smiley


  • #7   29. jul 2021 #2
    Du må IKKE bruge din egen shampoo på div bil vask da overfladevand fra forvask af bil / mc render ned i samletanken til vaskemaskine og kan ødelægge / nedbryde de vaskemidler der bruges i vaskehallen.


  • Anette S
    Anette S Tilmeldt:
    jul 2021

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 4
    #8   29. jul 2021 Pete, ja jeg er også ret glad for den. Skulle jeg ha en race cykel, skulle det være en Yamaha r1 eller en Suzuki gsxr.. men tager den mere afslappede udgave. Om nogle år håber jeg at jeg sidder på en sportster i stedet. Det er drømmen.

  • Anette S
    Anette S Tilmeldt:
    jul 2021

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 4
    #9   29. jul 2021 Troels tak fordi du siger det, netop derfor jeg søger et sted hvor det er okay med mc eller beregnet til mc. Må prøve det sted i Taastrup.

  • #10   29. jul 2021 hej anette ha ha en r1 er den ikke lidt vild til en pige ss jeg er selv lidt ældre end dig og har haft pause fra mc i en del år ,, så jeg købte en r6 og den er rigeligt hurtig til mig ha ha og ja måske skulle jeg også tænke på hd næste gang jeg er jo en gammel mand på 55 LOL

  • Anette S
    Anette S Tilmeldt:
    jul 2021

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 4
    #11   29. jul 2021 Jo en r1 er lidt vild, men den er smuk!
    Ja HD går man aldrig gal i byen med. Er selv fra Vejle, flyttede for 17 år siden. Min familie derovre kører også mc.


Kommentér på:
Vask af mc

Annonce