{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på derude.
  • #1   5. aug 2021 Ja, det er desværre årstiden for det.
    Heldigvis oplever jeg flere gange at det er fjernet til næste dag, så de må jo være obs på det flere steder.


  • #2   7. aug 2021 Og er der tale om større mængder så klag, for det kan bare IKKE passe at visse landmænd nærmest kan afspærre veje.........

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 61
    #3   11. aug 2021 # 2:

    Er det noget, du har oplevet selv på almindelige færdselsårer? Det har jeg da aldrig.

    Hvis man kører på deciderede markveje under bjergning af afgrøder, korn, roer, m.m., må man da respektere det, og tage fornødent hensyn.


  • Sigurd C
    Sigurd C Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Svar: 6
    #4   11. aug 2021 Jeg har været meget opmærksom,. nærmest paranoid, på løst korn på vejen...lige siden det kostede 3 diskusprolaps i nakken tilbage i 2000.
    Tip: hellere paranoid end discus........


  • #5   11. aug 2021 Jan S. Hvis du kun kører på de større veje, motorveje, hovedveje, veje i større bymæssig bebyggelse osv, ser du næppe noget til problemet. Men lige så snart du kommer ud på de mindre veje mellem landsbyerne, f.eks. omkring Ledøje, Sengeløse, Gundsømagle osv hvor gårdene ligger spredt og der er marker alle vegne, vil der være masser af kørsel med traktorer og andre landbrugsmaskiner, og de bruger de asfalterede veje. Markveje er, så vidt jeg ved, jord- eller grusveje.

  • hans erik m
    hans erik m Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   11. aug 2021 Pas især på olieholdige rapsfrø som gør sving og rundkørsler til rene glidebaner

  • #7   11. aug 2021 Har i over 2 år fra tid til anden skændtes så det brager med kommunen: Det kan jo ikke passe at kommunen ser det som et "overgreb" at videresende dokumentation til policen for bødeforlæg -samtidig med at kommunens tilsynsførende er bange for at blive kaldt "dum i hovedet" når det påtales overfor bønderne og endelig "er det et problem hvis bønderne skraber vejene rene for det ødelæggervejens overflade"... smiley .
    Heldigvis har jeg - hvis det går galt - en chance for iflg. færdelsstyrelsen, at få erstatning fra kommunen,når de tilser at lovkravene bliver opfyldt.
    Det omtalte er naturligvis udelukkende på alm. asfalt veje---


Kommentér på:
Pas på derude.

Annonce