3.215 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

turbosalg 123mc turbosalg 123mc

Hej
Har gået lidt og tænkt på at sælge min motorcykel, og derfor kigget på turbosalg på 123mc er det noget i vil anbefale eller får man bare "skam bud" derfra. Ligger det nogenlunde samme pris som det forhandlere giver i byttepris?
det rimelig ny mc fra 2019 det drejer sig om

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  turbosalg 123mc
  • #1   13. aug 2021 Hvis du vil sælge til en pris der er ca 25% under forhandlerens udsalgspris, så er det en fin løsning.

• #2   13. aug 2021 okay så lyder det ikke til det er noget man skal gå videre med

• #3   14. aug 2021 Niveauet bær være det samme som en forhandlers købspris ved ren handel. En byttepris er som regel lidt højere.

• #4   14. aug 2021 Nu skal du lige tænke på at forhandler prisen indeholder reklamationsret og retten til at spørge om alt mellem himmel og jord....også en uge efter salget.
    Kan du få 25 % under forhandlerpris tror jeg du skal sælge hvis det er nu og her.

• #5   14. aug 2021 Hvis du vil sælge hurtigt, så sæt den til salg på 123 og Facebook, kig på lignende cykler til salg, og sæt din pris som den laveste. Der er ikke så meget gang i handlen længere, men det kan nok lade sig gøre stadig. Men forvent at de to år på motorcykel kommer til at koste dig dyrt smiley hvis det er en gsxs 750, så skal den ned under 80.000, så bliver den solgt nogenlunde hurtigt vil jeg tro

• #6   14. aug 2021 Giver #5 ret. Solgte min Suzuki VZ800 sidste forår. Gennemsnit var 45000 kr satte min til 35000kr. Den var væk på 5 dage. satte den 20-25% under. Havde kikket på en ny MC og ville ikke brænde inde med den gamle.

Kommentér på:
turbosalg 123mc

Annonce