815 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Fair Forsikring... You like? Fair Forsikring... You like?

Har været lidt omkring for at lure priser på en større forsikringspakke (ulykkes-, bil-, mc- og indboforsikring) og har i den sammenhæng modtaget et tilbud fra Fair Forsikring. Priserne og betingelserne er som sådan egentlig ok og konkurrencedygtige, men assurandøren har sendt mig et tilbud på motorcykelforsikring med max 3.000 km om året. Det er jo blasfemi smiley

Fandme om jeg har ofret så mange penge på et køretøj/legetøj, der iøvrigt må stå i kælderen halvdelen af året, for så at begrænse mig til 3.000 km/årligt. Det er vist en OMMER smiley

Nogle med gode/dårlige erfaringer med det pågældende forsikringsselskab?

K.

P.S. Det er lørdag, og vi skal huske at skåle. Nu skal vi snart ud at køre igen...!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fair Forsikring... You like?
  • #1   8. mar 2008 har trillet en tur idag ... prøv trekroner ....

• #2   8. mar 2008 har rigtig dårlig erfaring med dem..
    Havde en 4wd en gang som i ansvar i gennem 3 år kostede knapt 4000 kar pro anno... men den steg så tilæ 18000 begrundelsen var at de havde dårlige til at prisætte disse biler som jo lavede mange skader på andre ??? men man ville jo naturligvis gerne bibeholde mig som kunde ??? ...det tror da FANDEN, hvis man betaler den premie...

• #3   8. mar 2008 jeg er hos fair og jeg er sat til 10000km om året, o jeg giver 800kr om året for en ansvar hos dem. men du kan jo også prøve thisted forsikring. mvh allan h

• #4   8. mar 2008 Har ikke særlig god erfaring med dem, da jeg blev snydt for et helt års ancinnitet af dem, opdagede det desværre for sent.. Og de ville kun give mig det år efter at der blev brugt store ord... Og det burde ikke være nødvendigt!!! Skiftede til et andet selskab, og fik min ancinnitet, men pengene fik jeg ikke, og gad egentlig heller ikke at gøre mere ved det!!!!´

Men det kan jo også bare være at jeg har været uheldig, jeg vil ihvertfald ikke hænge nogen ud!!!

• #5   9. mar 2008 Jeg har nu codan... men jeg har nu også bil, mc, indbo, hus og ulykke 17k for det hele...

• #6   9. mar 2008 michael og det var så dem som var i tva/magasinet for ikke at ville betale eller lave om på hvordan udtalingen skal være efter skaden er sket ..naturligvis til deres egen fordel..

• #7   9. mar 2008 Jeg har ikke haft nogen problemer med dem overhovedet, nu har jeg så heller ikke lavet nogle skader.
    Min ZXR er forsikret hos dem og jeg giver 790 kr om året i ansvar.

• #8   9. mar 2008 Havde min første MC ved Fair! Har aldrig haft brug for dem, så kan ikke klage.

Det er så heller ikke nemt at komme med noget positivt, når man ikke har haft brug for dem, men var da tilfreds med dem de 2-3 år jeg havde dem.

- P. Bruun

• #9   9. mar 2008 Sidst jeg snakkede med fair så betyder det ikke det store prismæssigt hvor langt man forventer at køre pr. år. Mener at forskellen for mit vedkommende om jeg regnede med at køre 5000 eller 10000 km højst var et par hundrede kroner.

• #10   9. mar 2008 Vi har alle forsikringer hos fair.
    Prismæssigt er det langt det billigste jeg som sådan kunne opdrive.
    Servicen kommer så mere eller mindre an på hvem man lige får snakket med, men sådan overall er den faktisk helt ok.

• #11   9. mar 2008 Har kun haft dem som modpart i en forsikringssag, hvor deres forsikringstager og jeg på på mc var impliceret.

Politiet gav modparten 100% af skylden, men Fair vurderede at jeg havde 50% skyld og ville kun erstatte derefter....

• #12   10. mar 2008 Jeg har haft fair men skiftede da det kom frem i pressen at de er dem der udbetaler mindst i erstatninger i forhold til deres markeds andel. Nu har jeg GF. De er langt billigere.

Kommentér på:
Fair Forsikring... You like?

Annonce