{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sort "tape" om udstødning?
  • #1   11. mar 2008 "tape" - er det Power Wrap du mener ?

  • #2   11. mar 2008 Fordel: Ingen
    Ulempe: Meget. Det vil smelte og lugte grimt...


  • #3   11. mar 2008 *GG* Jesper> ja, det vil det utvivlsomt !!

  • #4   11. mar 2008 Fordele:

    - Du brænder dig ikke med det samme hvis ens blegfede ben kommer til at ramme forrøret kortvarigt.
    - Holder på den varme udstødningsgas. Dette er dog kun relevant hvis du på en bike der er skamtunet og helst med turbo
    - Kan skjule grimme og rustne forrør :o)
    - Looks damn good!

    Ulemper:
    - Man bliver lidt beskidt når man monterer det.
    - Giver ingen effekt på en alm. bike

    Jeg har monteret det er par gange på forskellige cykler. Men man kan vel også få et værksted til det vil jeg tro. Nok på timebasis.

    Bikeline, Custom Chrome og jeg mener også at MC-nøglen har det...

    Det hedder både Exhaust Wrap, Power Wrap eller bare Wrap.
    Det har ikke noget med tape at gøre. Det er "bælte" lavet af glasfibre. Skal afsluttes med rustfri spændebånd.


  • #5   11. mar 2008 Tak for svarene.

    " Kan skjule grimme og rustne forrør"

    Det er den effekt jeg vil have. Mine forrør er okay pæne, men svære at pudse op og skinner ikke rigtigt.


  • #6   11. mar 2008 Carlab har det også til en fornuftig pris, og både i sort og beige.....

    Jeg glæder mig til at mit sorte kommer på....... :0)


  • #7   11. mar 2008 power wrap kan gi en fed effekt.. skal også ha det monteret på mine dragon pipes. også den sorte. dog mest pga varme udstrållingen da rørrene sidder rimelig tæt på højre ben.. ved ikk hvor god virkning det vil ha på din cykel pga den måde din udstødning er ført på men go 4 it..

  • #8   11. mar 2008 et lille tip! hvis du har grimme forrør, som fx er rustne osv, er det en meget god ide at lige give dem en omgang med noget sandpapir ell. lign. og giver den lige en omgang med noget varmefast spray (pejsemaling).
    Når du så skal montere Power Wrappen, smider du lige det hele ned i en spand med lunkent vand, og lader det ligge så det blive vådt. Så er det hele nemmere at montere, og fiberen er ikke så hård ved dine fingre. Men husk lige et par engangs handsker..... Taler af erfaring, og specielt hvis det er den sorte Wrap du bruger, ellers har du sorte nallere i en god uges tid efter =) Held og lykke med monteringen!


  • #9   11. mar 2008 *GG* ret essentielt tip med engangshandskerne så.

  • #10   11. mar 2008 har lige bestilt den sorte power wrap fra carlab. og ville lave et indlæg om tips... men der er nogen der kom mig i forkøbet det er perfekt.

  • #11   15. jun 2008 hvor meget skal man så bruge til sine rør, 15 meter eller 4,5?

Kommentér på:
Sort "tape" om udstødning?

Annonce