{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.689 visninger | Oprettet:

Steffen (Fjelstervang) .
Steffen (Fjelstervang) . Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
28. dec 2007
Følger: 21 Følgere: 84 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.840

Held / Rukka Tøj .. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal til at kikke på noget tøj
Det skal være tekstil
Jeg har kikket meget på Rukka kakke & Bukse men det er jo ikke lige frem gratis

Held har også noget fint tøj men er det lige så godt ..........

Jeg tænker på vand / vind jeg ved rukka er skide godt hvad det angår og ved evt. styrt er det også helt i top ( Håber aldrig det skal testes )

Jeg har også lidt svært ved at smide penge op i noget forkert sikkerhed ......

Håber i kan komme med nogle fede svar

PS: Styrehuset skulle være rimeligt sikret Jeg har købt en schuberth S1 glæder mig til den kommer med postmand per ....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Held / Rukka Tøj ..
  • #1   12. mar 2008 Stikordet til hvorfor Rukka er så dyrt i forhold til de andre er som regel Gore-Tex'en, 100% garanteret vandtæt. Og så også det at Rukka er noget af det eneste, som bliver lavet i nordiske størrelser (Vi er generelt lidt kraftigere bygget end sydlændinge)...
    Men kan man passe noget af det andet, så er det også fint. Sikkerhedsmæssigt vil jeg mene Held og andre mærker er mindst lige så gode.

    Personligt kører jeg i Rukka. Har prøvet Frank Thomas og det syntes jeg ikke var nogen succes.


  • #2   12. mar 2008 Petrolhead
    Alle´s meninger er da velkommen


  • #5   12. mar 2008 Nu tester de kun ét sæt tekstil tøj, så syntes ikke rigtig den video kan bruges til en disse på det punkt.
    Går stærkt ud fra vi snakker tekstil når Rukka bliver nævnt i tråden?


  • #6   12. mar 2008 Vil også mene en anden grund til Rukka er så dyrt er at, man altid kan få det repareret, skulle noget gå i stykker (minus slid fra styrt selvfølgelig :-).
    Jeg har fået min jakke repareret én gang med en dum lynlås og det kostede mig ikke en krone og den så ud som ny, da jeg fik den tilbage.
    Super service.


  • #7   12. mar 2008 Henrik (Vestjyland)

    Er det samme garanti når man evt. køber i tyskland ...

    Det er jo svært for den som handler med Held . siger jo det er det eneste der dur

    og den som handler med Rukka siger det samme og så dan er det jo også med den som handler med lædder ...

    Så der for er jeg gået de folk som bruger de forskellige mærker og som evt har skiftet mellem dem ..


  • #9   12. mar 2008 Har kørt med held de sidste par år , både læder og goretex: Er meget tilfreds med pasform og kvalitet på både læder og textil og så er det en del billigere end rukka......... Pasformen er fin selv til en velnæret søn som mig ;o)

  • #11   12. mar 2008 ja det er sku ikke lige meget om det sidder godt eller skide godt

    Jeg kan godt komme med grunden til jeg ikke vil have lædder

    En ½ ko som hænger på en´s skuldere er fin nok men når den bliver ( Meget ) vådt så er det ikke til at tørre igen Pga vi jo ikke har det fine tørvejr i længere tid.
    og så er det vildt tung og så ( dovnskab ) får jeg ikke smurt det ind i fedt .

    Og ja Rukka er dyrt .... Held det er da til at betale sig fra men jeg vil ærge mig hvis jeg har sparet Eks. 2000 Kr. - og så jeg ikke er til freds med tøjet


  • #13   12. mar 2008 Henrik S Hvad er det for et vaskemiddel du bruger og hvor er det købt er de rart at vide til når mit det nye sæt skal vaskes.
    Mvh Michael


  • #14   12. mar 2008 det skulle ikke vær eumuligt at få et sæt Rukka til Ca. 8000 Kr. -
    jeg har lige kikket på Held i dag til 5650 Kr. -

    Det har somend ikke noget med mærkevare at gørre
    men mest med sikkerhed og så også lige hvad der er penge til ellers må man jo spare lidt mere


  • #16   12. mar 2008 jeg personligt tænker at HELD .. naaa... Rukka har et super navn - er kendt og det sku nok ikke uden grund... jeg har omvendt en tendens til at købe det der er kendt fordi jeg føler en tryghed ved det. Det er gennemprøvet og der er erfaringer med det..

  • #19   12. mar 2008 Jeg er på nr 2 sæt textiltøj og ingen af dem har været de vilst dyre. Det første sæt var 100 % vandtæt og det hele. Dengang var det det eneste jeg kunne få som jeg kunne passe( er ikke så stor). Det var i 98 og kostede ca. 6000. Mit nye sæt er fra Dieter Braun og kostede ca. 5000 i danmark og er superlækkert. Den eneste grund til jeg købte nyt, var at min gamle jakke blev klippet i stykker på skadestuen.
    Hvorfor det absolut skal være Held/Rukka har jeg aldrig forstået, sålænge sættet sidder godt og er vind- og vandtæt, så gør det jo ikke noget at man sparer lidt. Jeg kan ikke mærke forskel i kvaliteten.


  • #20   12. mar 2008 Rukka helt klart.... har kørt fra Sæby til Bogense over 300 km i pis øs regnvejr med mit sæt Rukka og det eneste sted jeg var våd var i ærmkanten og i benkanten så det siger næsten sig selv top klasse tøj, min far købte for billigt og har nu investeret i Rukka

  • #21   12. mar 2008 Den jakke Henrik S linker til (Rukka Jerez) + et par Rukka Unit bukser kan erhverves for ca. 5000,-.
    Jeg vil vove den påstand at det ikke kan gøres bedre til den pris.
    Jeg har selv lige købt Jerez jakken, dog til 2400,- her i DK, og bukserne bliver der investeret i inden længe. Jeg har indtil nu kørt i et billigt sæt tekstil og det er tydeligt at se forskellen på kvaliteten på den gamle og den nye. Men det største + er at Rukkaen er så behagelig at køre med i forhold til den gamle.


  • #22   12. mar 2008 Faktisk kan et sæt med Rukka jerez jakke og Rukka Unit bukser erhverves for 4385,- hos louis.de.
    Det er da billigt for et sæt Rukka.


  • #23   12. mar 2008 ja man kan sku købe meget godt ved louis hvis man kan læse det fordømte sprog

    jeg er til jysk og ikke til tysk

    Jeg vil takke for alle svarene


  • #24   12. mar 2008 Jeg valgte selv et sæt fra Rev'it da jeg købte sidste år. Jeg har været meget tilfreds med det i den tid jeg har haft det.

    Prismæssigt ligger det lige mellem Rukka og Held vil jeg tro - prøvede også nogle Rukkasæt, men synes ikke rigtig jeg kunne finde den rigtige pasform.

    Min bror og hans kæreste har kørt i Held textil i nogle år - jeg synes bestemt det virker som en fin kvalitet, og de har været rigtig glade for det. Det var dog heller ikke de billigste modeller.


  • #25   12. mar 2008 Boss A :
    Jeg kan se du er fra midtjylland. Smut ind til Kok MC i Holstebro. han er ikke bleg for at skrue priserne godt ned på udgåede Rukka modeller. (Jerez er ikke i deres pogram mere, defor den er så billig ved louis)

    Men han vil jo nok have et par hundredelapper mere for den end tyskerne.


  • #26   12. mar 2008 Kok MC havde ellers 10 % på nye Rukkamodeller og 25% på udgået modeller til messen i Herning.

  • #27   12. mar 2008 Ja det var da en mulighed jeg sad lige og kikkede lidt rundt og fandt en i Ringkøbing ( 40 Km ) fra hvor jeg bor så Såå.... kok & mc-bixen I am comming .... smiley

  • #28   12. mar 2008 Kikkede lige på kortet det er sku kun 130 Km sådan en rundtur så er jeg hjemme igen .....

  • #29   12. mar 2008 Den alarm du har til salg, er det noget der virker?

  • #30   12. mar 2008 Poul Kristian S
    Ja det er en fin alarm men kan anbefale at du beholder fjernbetjerningen i lommen og ikke får slebet nøgle til da den måske ikke holder til de viberationer som der oftes er ved styret


  • #31   13. mar 2008 Så drenge / Piger
    Så er der købt tøj
    Det blev Rukka Bukser & Jakke Modellerne er År 2007 så det gjorde det jo en del billiger

    Jeg siger 1000 Tak for alle jeres fine kommentar


  • #32   13. mar 2008 Handlede du hos Kok MC?

  • #33   13. mar 2008 nej men jeg var forbi dem og fik en fornuftig pris men skjern mc kunne gøre det 875 Kr. - billiger så der kom lige et par hansker med også

  • #34   13. mar 2008 5200 med vaske midel og hansker

  • #35   13. mar 2008 ja det er sku billig 4500 Kr. - for jakke og bukser pga model 2007 så det er sku godt man ikke er modedyr

Kommentér på:
Held / Rukka Tøj ..

Annonce