1.048 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Opdatering på "Efterlysning af min MC" Opdatering på "Efterlysning af min MC"

Som der måske er nogen af jer det læste, fik jeg min mc stjålet natten mellem den 29. februar og 1. marts.

Jeg vil gerne sige 1000 tak til alle jer der holder øje med den, men I behøver ikke at kigge efter den længere.

MIN MC ER FUNDET..

Det er total optur. Politiet ringede i dag og fortalte at de har fundet den. Stand og omstændigheder ved jeg ikke rigtig noget om endnu, men den har vist fået en del tæsk. Men what the fuck, dem er fundet og bliver lavet igen, det er sgu det vigtigste..

Så hvis I ser den, så er det med mig selv bag styret :o)

Vi ses derude...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering på "Efterlysning af min MC"
  • #1   12. mar 2008 tillykke! uanset standen så er det en sten fra hjertet at få den tilbage igen..!

• #2   12. mar 2008 dejligt at høre, tillykke

• #3   12. mar 2008 Fik de fat i dem der havde ståjlet den?

Kender godt følelsen.. fik ståjlet en scooter i vores carport.. :S
    Politiet fandt den i en skov hvor der kun var stel og motor blok med motor nr. på tilbage.. smiley
    Men de fandt heldigvis dem der havde ståjlet den, og tyven måtte kvittere med en sprit ny scooter.. smiley

• #4   12. mar 2008 Tillykke med det fedt at høre håber den ikke er for medtaget.....

• #5   12. mar 2008
    Rafl.....

jeg vil også på denne tråd sige tillykke med at du få din mc retur igen ...

mvh

• #6   12. mar 2008 Tillykke med det, totalt optur sådan noget smiley

Håber de også har fundet dem som nakkede den.

• #7   12. mar 2008 Super, så skal den bare nå at blive klar til det gode vejr.
    Håber ikke de har ødelagt alt for meget på den

• #8   12. mar 2008 Kanon, det er sgu en dejlig nyhed smiley

• #10   12. mar 2008 Tillykke! Og så få den da oprettet...

• #11   12. mar 2008 Som sagt ved jeg ikke ret meget endnu. Hvis politiet har en mistanke om hvem der stjal den, holder de på kortene tæt på kroppen.. Så indtil videre er røvhullerne stadig på fri fod.. Desværre.. Jeg håber de finder dem, men nu må vi se hvordan det går. Jeg troede ikke jeg nogensinde skulle se min mc igen, så jeg kan jo blive positivt overrasket endnu engang. Jeg håber..

Politiet sagde godt nok at de havde dårlige nyheder da de ringede til mig. Men jeg troede aldrig jeg skulle se den igen, så det var simpelthen jordens bedste nyhed at få. Uanset hvordan den ser ud..

De har fjernet tændingen og rodet med ledningsnettet på den, men jeg tror ikke det er lykkedes dem at få den startet. Hvis det er, skal motor osv tjekkes godt efter for skader, det er helt sikkert. Udstødningen har det vist ikke for godt, men det kan skiftes. Hvad der ellers er af skader ved jeg endnu ikke. Den var næsten ukendelig pga. mudder. Om de har forsøgt at karmuflegere den eller hvad, aner jeg ikke. Men umiddelbart ser det ud til at kåben er overlevet. Nu håber jeg bare ikke den har fået 1000 ridser osv.

Men bare det at vide at den kommer hjem igen, er fandme en lettelse. Tanken om at der var en eller anden idot der skulle have glæde af min maskine, var ikke til at holde ud.

Det kommer til at tage noget tid inden den bliver klar, men indtil da, stjæler jeg bare kærestens. Nu skal der sgu ud og køres igen..

PS. Nej det er ikke mig med r1'eren. MIn er en Yamaha R6, Rossimodel fra 2005.

• #13   12. mar 2008 Jeg har lige lavet en hurtig oprettelse på den. :o)

• #14   13. mar 2008 rigtig godt
    så mangler der bare at blive klappet lidt kage på kinderne af dem der uhensigtmæsig har haf lånt den.

fedt den er tilbage ses på bakken i morgen
    regn slud og sne kan vel ikke holde rigtige biker tilbage...

• #15   13. mar 2008 Kanon!!!
    Det er godt at høre en historie med en god afslutning

Kan sagtens følge dig med hensyn til, at det er bedre at svinet vælter og
    ødelægger cyklen end at skulle tænke på at han nyder livet på
    ens mc

• #16   13. mar 2008 Helt sikkert godt for dig :o)

Kommentér på:
Opdatering på "Efterlysning af min MC"

Annonce