{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Verdens billigste rygskjold. Hurtig anmeld. {{forumTopicSubject}}

Fik lige et nyt rygskjold fra Ali. Fra helt nyt upcoming mærke "baishengxin":-) - kvali er udmærket, men elastikker er noget korte, så du skal ikke være størrelse xl hvis du bestiller.. jeg er 183.

DKK 131.14 33%OFF | 1x Motorcycle Bicycle Back Protector Motorbike Racing Skiing Riding Skating Anti-fall Vest Protective Gears Armor for Men WomenJ
https://a.aliexpress.com/_mLGib22

Vender frygteligt tilbage med "verdens billigste MC hjelm"
DKK 111.77 50%OFF | 2 Gifts Full Face Motorcycle Helmet Dual Lens Motorbike Helmet Double Visors Dirt Bike Helmets S M L XL For Man women
https://a.aliexpress.com/_mLlIDOa
Og
Verdens billigste MC jak:-)
DKK 660.79 45%OFF | LYSCHY Waterproof Motorcycle Jacket Winter Warm Auto Motorbike Riding Moto Jacket & Pants Protective Gear Set Armor Clothing 5XL
https://a.aliexpress.com/_mt0kZRc


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens billigste rygskjold. Hurtig anmeld.
  • #1   20. okt 2021 Vil nu mene et rygskjold skal have en sikkerhedsgodkendelse, for at kunne blive omtalt som et rygskjold.
    Det du har fået, er bare nogle plastikskaller til at spænde på ryggen. Om det har en sikkersmæssig funktion har du ingen anelse om.


  • #2   20. okt 2021 Det findes billigere end det der.
    I starten kunne jeg godt se charmen i oprøret mod det kvalitets snobberi der hersker i vesten.
    Man kan efterhånden ikke købe et køkken uden det er designet af en kendis, leveret af verdens førende fragtmænd iført kejserens nyeste klæder, og det selvølgelig er lavet i samarbejde med foreningen for stakkels små stakler i stakkelstan.
    I den forbindelse er et no-nonsense, noname rygskjold rimelig attraktivt.
    De fleste mc butikker i dk sælger kun caberg, icon og hvad konsensusen ellers kan rumme i den tiltagende snævertsynede fællesbevidsthed.

    Men en kontrareaktion er stadig en reaktion på det du prøver at undgå, og stadig styret af det, fikseret på det som det afviger fra.

    Jeg har bl.a. handlet med lommelygter, lommeknive, multitools og den slags fra Kina. Man kán absolut få meget mere for mindre.
    Men man får også rigtig rigtig meget ubrugeligt værdiløst junk.
    i dyre domme.

    Varer sælges sjældent på aliexpress når de er første-sortering, og når de gør er det sjældent til den rigtige pris.
    Det sker, men som regel i led med en kampagne, og i få fald i et begrænset antal ud fra en kalkulering...
    Ingen regel uden undtagelser, men lur mig om ikke de genstande du køber enten ender i skraldespanden eller bagerst i klædeskabet indenfor 1 år med skuffelser over alt andet end prisen. Hvorefter fokus vil skifte fra hvad er billigst, til hvad er det bedste kompromis mellem pris og performance.

    google evt "why big companies make bad products"
    Forklarer i nogen grad hvorfor aliexpress er så attraktivt, på trods af man som regel betaler dem for at agere skraldespand smiley
    Kvalitetskontrollen foregår i forbrugerenden. Der sendes en temmelig høj procentdel defekte varer, ud fra en kalkulering af hvor mange der gider gøre indsigelse, og hvor mange der vedholder når sælgeren responderer med volapyk på chinglish.

    Men hvis du laver nogen reviews af produkterne i stil med fort9 så smiley smiley


  • #3   20. okt 2021 Jeg har intet i mod at bruge + kr. 10.000,- på gennemtestet og godkendt sikkerhedsudstyr som; hjelm, læderdragt, handsker og støvler. Dertil kommer en bedre holdbarhed og pasform.
    Den enkelte må selv værdisætte sit eget liv - For min families (og mit) vedkommende, så er mit liv langt mere værd, end de små kr. 1.000,- som det Kina(bras) koster...

    Enuf said...!


  • #4   20. okt 2021 Så hvis man skal sælge mc kluns så husk at sælg det dyrt, for hvis det er billigt er der ikke nogen der vil købe det smiley

  • #5   20. okt 2021 Lige præcis Bertil. Som Liaw skriver, så er her ufatteligt meget kvalitets snobberi her i vesten. smiley

    Kun det dyreste på over 10k er forsvarligt!
    Hvis det er prissat lavere, så er det naturligvis bare affald der er lavet af gamle magarinebakker. smiley

    Der findes tumper nok som betaler hvad som helst, bare det er dyrt. smiley

    Personligt så ser jeg reviews fra FortNine eller Revzilla først og handler det som jeg syntes virker fornuftigt, efter jeg har prøvet det på.

    De ting som #0 linker til, tror jeg bare at jeg holder mig langt fra, hvis der ikke findes nogen godkendelser eller gode reviews. smiley


  • #6   20. okt 2021 https://www.youtube.com/watch?v=x5bMHOS25Mk

    Syntes egentlig de forklarer det meget godt..
    80% af min kørsel er på bane og der går mindst en i jorden hver uge.. Der ser man tydeligt hvor vigtig det rette gear er...
    Behøver ikke nødvendigvis at være snopperi eller super dyrt.. Men betaler gerne for at vide mit gear er tester og beskytter mig det bedste det kan!


  • #7   20. okt 2021 #5: at vælge et rygskjold der er level 2 godkendt, har intet med snobberi at gøre. Og et level 2 godkendt rygskjold kan man få i t-Hansen for 400kr så det handler heller ikke om, at det er prisen der er indikatoren for sikkerheden.
    Man kan sagtens blive godt udstyret for 4-6.000kr uden at gå på kompromis med sikkerheden.
    Men at vælge udstyr alene ud fra prisen, og så være ligeglad med om det opfylder bare et minimum af krav til sikkerheden, er der intet fornuft i.


  • #8   21. okt 2021 Formålet med tråden var lige at se hvad det billiste der kunne høstes frem på Ali ville være.
    Læg mærke til hjelmen. "DAYU" (Nok ikke noget jeg ville hente hjem). Ali-butikken er producenten selv, så meget af prisen er qua minus mellemled.


  • #9   21. okt 2021 Det billigste godkendte synes jeg er mere interesant end det billigste.
    Der findes flere videoer på YouTube der tydeligt viser, at årsagen til en billige kinapris, ikke er pga manglende mellemled.
    Og en godkendt hjelm der får 4-5 stjerner i Sharp, kan man få for 6-700kr


  • #10   21. okt 2021 Og så er det rygskjold du viser på billedet, iøvrigt alt for lille til dig hvis du er 183cm.
    Jeg har lige købt 2 rygskjold i mandags, i en butik i Tyskland med vejledning fra sælgeren. Jeg er 178cm og længden på den beskyttende del i skjoldet er 58cm. Fruen er 157cm og der er den beskyttende del i skjoldet på 54cm.
    På det billede du viser, er den beskyttende del af skjoldet kun 44cm. Det svarer til størrelse xxs i det mærke jeg købte.


  • #11   22. okt 2021 Der er da en hjelm til kr 98 på samme side.

    Hvor lang tid har du ventet på at få det skjold hjem?


  • #12   22. okt 2021 Uanset godkendelse, så er jeg helt sikker på det viste rygskjold er bedre end mange af de skumgummiindlæg der sidder i nogle jakker.

  • #13   22. okt 2021 Dont be so sure.
    Jeg har et sæt "fox" kneebraces liggende. Til 125kr.
    De er helt og aldeles værdiløse da plastikken er så tynd at det sved blokerende skum i den giver mere beskyttelse.

    Men de er flotte
    Vil skyde på de kostede 14 kroner at fremstille.


  • #14   22. okt 2021 Hev dem frem fra skammekrogen.
    Udover plastikken er tynd og blød, skummet er smiley materiale og de er små, så er hængslet udført i plastik med så gavmilde tolerancer at de falder fra hinanden når man sætter sig på knæene iført dem.

    Tænkte de var nogenlunde brugbare til lidt fjol på mountainbike. Men de er stort set ubrugelige.
    Har en knægt der snart er lang nok til at kunne bruge dem dem til fastelavn.
    Hvis man slår skinnebenet mod noget hårdere end nok til at få blå mærker, så brækker man stadig benet og fordrejer knæet. Selvom de ser funktionsdygtige ud på fotos. Det er fastelavns kvalitet.
    Rygskjoldet kan selvfølgelig overraske positivt.
    Men personlig er jeg ikke overbevist ud fra billedet alene smiley


    profilbillede
  • #15   24. okt 2021 #11
    Var fremme på Ca. en mdr + lidt. Ingen rod med PostNord og moms jf.nye regler.
    Har nu testet det, bæltet har det med at ryge over "dunken" og sidde lidt dårligt. Men retter sig nok, når elastikkerne gir sig lidt.


  • #16   24. okt 2021 #15: Nej du har ikke testet det. Du har kørt en tur med det, for at mærke pasformen når det er i brug.
    Testen får du forhåbentlig ikke udført


Kommentér på:
Verdens billigste rygskjold. Hurtig anmeld.

Annonce