{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Mikkel  L
Mikkel L
Tilmeldt:
9. aug 2021
Følgere: 57 Emner: 13 Svar: 21

Forgaffel inderben {{forumTopicSubject}}

Hej,
er i gang med at få min bandit fra år 2000 gennemgået og lavet hos en autoriseret mekaniker.

der skal skiftes inderben på forgaffel, og der er en original og en uorginal løsning - prismæsigt ca., halv pris på at tage den uorginale løsning. Ikke småpenge.

Jeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg kan gå efter den uorginale?

Nogle gode råd, hvad ville du gøre? uorginal eller orginal inderben på forgaffel hvis der er markant forskel på pris ?

værksted er et sted jeg stoler på kvalitetsmæssigt, så tænker ikke overhovedet at det er noget klamhuggeri de har liggende i uorginal. Men alligevel føler jeg at forgaffel er rimelig essentiel og måske ikke skal have en uorginal del ?

hvad ville I gøre ?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forgaffel inderben
  • #1   21. okt 2021 Det er blot et forkromet rør, så uoriginal er helt fint til formålet

  • #2   21. okt 2021 Som sagt bare et rør med krom på, og hvis det ikke virker næste år har værkstedet et problem.
    Hvad siger værkstedet om det? De står vel godt nok inde for det??


  • Mikkel  L
    Mikkel L Tilmeldt:
    aug 2021

    Følgere: 57 Emner: 13 Svar: 21
    #4   21. okt 2021 Tak for svarene. Min umiddelbart tanke var også at uoriginalt ville være fint - det er jo som sagt et rimelig enkelt stykke reservedel.

    Med tanke på at det er et værksted som jeg ville mene kunne betegnes som "respekteret", så tror jeg bestemt de kan stå inde for de uoriginale dele de foreslår at reparere med.



  • #5   23. okt 2021 Hvad med brugt? Den er jo alligevel gammel.

Kommentér på:
Forgaffel inderben

Annonce