{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Suzuki RM 250 07 Slebet gearkasse ?? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg går med tanker om at købe en Suzuki RM 250 fra 07. Der er blevet beskrevet således i annoncen:

Hej. Går med tanken om at sælge denne fine Suzuki rm250 fra 07. Den er for 5 timer siden blevet renoveret i motoren. Samt nyt kædekit. Den har også fra tidligere ejer fået slebet gearkassen.


Det med slebet gearkasse er jeg lidt i tvivl om kan være noget øv noget ? Kan i hjælpe mig lidt med om det er en god investering eller ej ? Vil jeg få problemer på sigt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki RM 250 07 Slebet gearkasse ??
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.852
    #1   13. nov 2021 "Slebet gearkasse" betyder normalt at dogs'ene er slebet i vinkel, så gearkassen stort set ikke KAN finde falske frigear.

    Men det koster ca 2500 kroner at få det lavet hos Nova i UK, plus fragt. Jeg tvivler på man har brugt den slags penge på sådan en gammel bør, og jeg stiller mig lidt kritisk overfor hvad "nyrenoveret" indebærer. Er der kvitteringer på noget af det der er købt til at lave det?

    En så gammel cykel køber man på dagsformen - dvs man går den metikuløst efter i sømmene, og kører en god tur på den for at se om alt virker og om den kører som den skal. Hvad vil han have for den?


  • #2   14. nov 2021 Han vil have 19.000 for den.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.852
    #3   14. nov 2021 Og er der kvittering eller noget bevis for "nyrenoveret"?

  • #4   14. nov 2021 Det har jeg ikke forhørt mig om. Synes bare "slebet gearkasse" ikke lød så betryggende

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.852
    #5   14. nov 2021 Der er intet ved den handel som er særligt betryggende, uden det bliver uddybet.

    Prisen er ret stejl for en 14 år gammel crossmaskine, med temmelig tvivlsom historik.



  • #6   17. nov 2021 19.000 kr lyder pebret

Kommentér på:
Suzuki RM 250 07 Slebet gearkasse ??

Annonce