{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Skæv start på en god dag. {{forumTopicSubject}}

Vågnede til morgen, og solen skinnede. Fedt tænkte jeg, så kører jeg en lang tur, har jo fri og ikke noget specielt at nå. Skulle lige over til farmor med ungerne, hvor der var påske hygge, og så var jeg klar. Da vi stod der i gangen og tog overtøjet på. Begyndte det fandeme at sne, hvad fuck ligner det?? Svigermor kunne slet ikke følge min ærgelse og frustration over dette..

Nogen tid efter stoppede det med at sne igen, og det føg lige så stille væk fra vejen. Nøglen til dyret var fundet, og jeg var klar. Men hvor er MC tøjet??

Humm, mig og min dårlige motorik måtte en tur på loftet, masser af hjelme fandt jeg, men ikke min. Bukser og jakke dukkede op, men ingen støvler. Nå pyt, jeg låner mandens hjelm, og håber på støvlerne står nede i gangen. Da jeg kaster jakke og bukser ned, rammer jeg stigen, som står og danser fra side til side, åååh nej tænker jeg, og ser min tur glide mere og mere ud i sandet. Yndigt hvis jeg skulle sidde på loftet i flere timer, inden Jesper kom hjem og kunne hjælpe mig ned. (for ikke at tale om hvor meget til grin jeg ville blive) Men i sidste øjeblik får stien hold og drejet sig, og med lidt held og acrobatik kunne jeg lige nå den med tåspidserne.

Projekt støvler: Lang historie, men det er da meget logisk at ens mc støvler ligger i bagagerummet af bilen, ikke??

Så var jeg påklædt og kæmpe klar til turen. Trillede dyret ud af garagen, ville starte, men blev mødt af en hoste lyd, og et meget træt batteri. Henter bare busteren tænker jeg ved mig selv. Men kæben kom til jorden, da jeg så pladsen var tom. Øv udlånt lige som jeg skal bruge den, det er sku da klart. Vi har start kabler, men hvor? Efter 3 kvarters leden, og et modigt forsøg på at starte med hjælp fra en oplader til batteriet (knabt så heldigt, men jeg var ved at være desperat) Der fandt jeg under bordet langt inde noget som lignede, og jo minsanten om ikke det var start kablerne..

Bilen blev tøffet på plads, jeg åbner motorhjelmen, og ind i indkørslen triller 2 fedladende mandfolk i en gammel rusten spand, for at aflevere dagens avis. Do har da wes lidt problem der bette pi. Tror do ik we li ska hjælp dæ.

Hvis min tålmodighed ikke allerede var sat på en prøve, skal jeg lige love for den blev det nu. Sagt mellem sammenbidte tænder, -Nej tak jeg klarer mig. Argh, er do no sikker, tror do ik li a ska. Nej du skal ikke, jeg har helt styr på det.. Utroligt. Foran dem ser de en tøs i mc tøj, med bilen rullet hen hvor motorhjelmen er åben. Sædet er taget af mc'en, og jeg står og er ved at montere kablerne på polerne. Klart man tænker, hende der har sku da slet ikke styr på det, hende bliver vi lige ved med at insistere på at hjælpe de næste 5 minutter... Ved godt det var venligt ment, men pisser mig af. Var det manden som stod der, hade de sku da aldrig skænket det en tanke.

Nå men endelig kom øjeblikket, og fuglen spandt som en mis. Fra det øjeblik har min dag været helt perfekt. Kørte en dejlig laaang tur, og frøs næsten ikke. Solen stod klart på himlen, og kun en let biden i kinderne af den lidt kolde luft. Lækker og fin afslutning, på en træg start af min motorcykel season. Rigtig lækkert at komme ud og ligge ned i svingene igen, også selvom det var med omtanke, efter den sne jeg så falde først på dagen.

Glæder mig til mange fede ture i år. Spændt på hvad der ligger af dejlige oplevelser forude. Håber snart vi ses på vejen.

Men sig mig, hvordan var din første tur?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skæv start på en god dag.
Kommentér på:
Skæv start på en god dag.

Annonce