{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

hjemme fra hospital... {{forumTopicSubject}}

ja.. jeg har ikke været her længe.. d 15 juni kørte jeg galt skal jeg sige jer.. ingen ved hvad der er sket, jeg er kørt af vejen i et banglt sving(nærmest bare en kurve) jeg har ikke prøvet at bremse, og er mirakuløst kørt 30 cm ved siden af et træ, for derefter at nedlægge et trådhegn. min cykel.. den er ikke pæn.. jeg er slet ikke på.. 30 sting i panden, 3 i benet, en lunge operation på Riget, og led- og korsbånd revet over i det ene knæ...
men jeg lever!!!
Den der med.. nej tak.. ike flere MCer til mig.. en del af mig ønsker næsten jeg havde det sådan, men jeg kan ikke få min cykel igen hurtigt nok.. eller få en ny!
JEg skriver her egentlig bare for at sige tak til dem, der har besøgt mig i de måneder der er gået på div. hospitaler, tak til jeg der har skrevet..
Pas på jer selv derude..
Jeg havde aldrig regnet med at jeg skulle ende sådan her.. så skulle det da være en gammel nar der kørte mig ned eller noget!!!
Take care..
MaTILTde
PS: streetfighters.. jeg har fået syet min nyt kælenavn på ryggen *G*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjemme fra hospital...
  • #1   24. aug 2005 Godt at høre at du er tilbage igen. God bedring og held og lykke med at få dig og maskinen på højkant igen.

Jakob

• #2   24. aug 2005 Velkommen tilbage! Og fortsat god bedring!

"Keep the rubber side down"
    Mvh. Rune smiley

• #3   24. aug 2005 Ikke for at smide salt i såret eller lign.
    På så kort tid med mc skal du til orienterende køreprøve (var der ikke noget med at du blev nappet på motorvej med meget høj fart??) og så er du nu også kørt galt?!
    Der er vist et eller andet du skal ændre. Evt en mindre mc så du kan få lidt rutine, eller ihvertfald gøre dig nogle grundige overvejelser, således de næste mange år på mc forløber skadefrit!

Håber du kommer over styrtet vel. Jeg mangler selv et korsbånd, da en billist overså mig i et venstresving!

• #4   24. aug 2005 øh!! Sebastian.. Jeg er 26 år gammel.. har haft mit pap siden jeg var 18 år.. det er .. 8 år.. og har haft MC siden (3 uger før faktisk) jeg fik kortet!
    Jeg er en temmelig habil kører.. og uheldet skyldes black out mener de kloge....
    Farten.. den sætter jeg aldrig ned.. det er desværre 2. gang kortet er betinget frakendt *G* og det blir nok ikke sidste..
    Knus Matilde

• #5   24. aug 2005 anyway.. pas på dig selv!
    God bedring

• #6   24. aug 2005 Føj for en historie...

Det er på en eller enden måde godt at du fortæller det som du gør. Jeg tror der er mange der føler sig for "sikre" når de/vi kører. Lidt ligesom du skriver du gjorde...

Det giver alligevel lidt stof til eftertanke når man lige hører sådan noget...

God bedring, og god vind fremover...

/Jan
    /Jan

• #7   24. aug 2005 Kære Jan!
    Tak... Ja det er underligt at have set døden i øjnene.. flere gange undervejs i forløbet.. Jeg håber jeg aldrig oplever den slags igen... Men et eller andet sted ved vi jo alle, at hver gang vi er på to hjul er det med livet som indsats!
    Knus Matilde

• #10   24. aug 2005 velkommen tilbage og fortsat god bedring... håber du kommer på hjul igen snart... også må du jo passe på... det gør vi andre jo også...

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
    #11   24. aug 2005 Jeg skal om nok en 8-10 måneder have fat i et MC pap, og har hele tiden været sikker på at jeg skal have mc, og ikke bil, men når man hører historier som denne, må jeg godt nok indrømme, at man lige tænker over det igen...."mc eller bil?"...meeeen er man nu så udsat som så mange hele tiden snakker om, når man er MCíst eller er det noget i siger for at skræmme os nye væk!? smiley Jeg vil da helt klart ikke have Mc, hvis man ikke kan køre uden hele tiden at have døden i tankerne...

• #12   24. aug 2005 supert at du er på benene igen.... efter lidt snusen i din profil, kan jeg se at du har købt din cykel i Kølkær... Er du fra Herning kanten ?

Tulle

• #13   24. aug 2005 fanme da godt du klarede den, velkommen tilbage, og god bedring!

nikolai

• #14   28. aug 2005 tak til alle der har skrevet en kommentar!
    Og jo til de af jer der bare mener "man kan køre pænt".. vi er skide udsat.. Jeg vil ikke skræmme nogen nye væk.. jeg vil bare sige at vi er tættere på døden på to hjul.. Siger jeg både som MCist og sygeplejerske *G* det har ikke skræmt mig, og kommer der nok aldrig noget der vil.. men vær opmærksomme.. I kan også blive kørt ned, overset osv(har også prøvet det *G* gammel nar med ubetinget vigepligt.. øv)
    Husk det.. og hyg jer så med de to hjul..
    Knus Matilde
    PS CHRIS!!! får den måske "genoplivet"... svar fra forsikring i næste uge...

• #15   31. mar 2014 Ha.. skulle nogen af jer stadig være her venner, så har jeg nu.. 9 år efter ulykken endelig fået lov at køre MC igen for min familie (eller de dele af den, som havde noget at skulle sige)
    Jeg er klar, jeg har ventet i mange år, og endelig i år, sammen med min stedmor (som også har ventet 9 år, dog efter en meget mere alvorlig bil ullykke end min på mc) skal jeg ud og køre på to hjul igen!!
    Vi ses derude!!!
    Matilde, som stadig er en habil MCkører (det er nemlig testet igennem årene, bare uden egen cykel)

• #16   31. mar 2014 Kør ordentligt og pas på forlygterne smiley

• #17   31. mar 2014 Skal jeg gøre!

• #18   31. mar 2014 Hvis du først nu begynder at køre selv igen, så vil jeg stærkt anbefale dig at tage et kørekursus. Det burde vi alle gøre af og til. Jeg skal selv på kursus om 14 dage for vel nok 6. gang. Og tro mig, man lærer noget hver gang og man får frisket de gamle færdigheder op igen.

• #19   1. apr 2014 Matthias, det var en fuldstændig fantastisk ide, som min egen kloge forsigtige socialrådgiver hjerne ikke var kommet på..
    Jeg googler med det samme.. Det er jo præcis det jeg skal allerførst, så slipper jeg også for at nogen skal låne mig deres cykel som den allerførste!
    Matilde

Kommentér på:
hjemme fra hospital...

Annonce