hjemme fra hospital... {{forumTopicSubject}}
ja.. jeg har ikke været her længe.. d 15 juni kørte jeg galt skal jeg sige jer.. ingen ved hvad der er sket, jeg er kørt af vejen i et banglt sving(nærmest bare en kurve) jeg har ikke prøvet at bremse, og er mirakuløst kørt 30 cm ved siden af et træ, for derefter at nedlægge et trådhegn. min cykel.. den er ikke pæn.. jeg er slet ikke på.. 30 sting i panden, 3 i benet, en lunge operation på Riget, og led- og korsbånd revet over i det ene knæ...
men jeg lever!!!
Den der med.. nej tak.. ike flere MCer til mig.. en del af mig ønsker næsten jeg havde det sådan, men jeg kan ikke få min cykel igen hurtigt nok.. eller få en ny!
JEg skriver her egentlig bare for at sige tak til dem, der har besøgt mig i de måneder der er gået på div. hospitaler, tak til jeg der har skrevet..
Pas på jer selv derude..
Jeg havde aldrig regnet med at jeg skulle ende sådan her.. så skulle det da være en gammel nar der kørte mig ned eller noget!!!
Take care..
MaTILTde
PS: streetfighters.. jeg har fået syet min nyt kælenavn på ryggen *G*
sep 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 118
Jakob
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.329
"Keep the rubber side down"
Mvh. Rune
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.124
På så kort tid med mc skal du til orienterende køreprøve (var der ikke noget med at du blev nappet på motorvej med meget høj fart??) og så er du nu også kørt galt?!
Der er vist et eller andet du skal ændre. Evt en mindre mc så du kan få lidt rutine, eller ihvertfald gøre dig nogle grundige overvejelser, således de næste mange år på mc forløber skadefrit!
Håber du kommer over styrtet vel. Jeg mangler selv et korsbånd, da en billist overså mig i et venstresving!
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 74
Jeg er en temmelig habil kører.. og uheldet skyldes black out mener de kloge....
Farten.. den sætter jeg aldrig ned.. det er desværre 2. gang kortet er betinget frakendt *G* og det blir nok ikke sidste..
Knus Matilde
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.124
God bedring
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
Det er på en eller enden måde godt at du fortæller det som du gør. Jeg tror der er mange der føler sig for "sikre" når de/vi kører. Lidt ligesom du skriver du gjorde...
Det giver alligevel lidt stof til eftertanke når man lige hører sådan noget...
God bedring, og god vind fremover...
/Jan
/Jan
mar 2004
Tak... Ja det er underligt at have set døden i øjnene.. flere gange undervejs i forløbet.. Jeg håber jeg aldrig oplever den slags igen... Men et eller andet sted ved vi jo alle, at hver gang vi er på to hjul er det med livet som indsats!
Knus Matilde
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.710
apr 2004
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 279
Tulle
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.388
nikolai
mar 2004
Og jo til de af jer der bare mener "man kan køre pænt".. vi er skide udsat.. Jeg vil ikke skræmme nogen nye væk.. jeg vil bare sige at vi er tættere på døden på to hjul.. Siger jeg både som MCist og sygeplejerske *G* det har ikke skræmt mig, og kommer der nok aldrig noget der vil.. men vær opmærksomme.. I kan også blive kørt ned, overset osv(har også prøvet det *G* gammel nar med ubetinget vigepligt.. øv)
Husk det.. og hyg jer så med de to hjul..
Knus Matilde
PS CHRIS!!! får den måske "genoplivet"... svar fra forsikring i næste uge...
mar 2004
Jeg er klar, jeg har ventet i mange år, og endelig i år, sammen med min stedmor (som også har ventet 9 år, dog efter en meget mere alvorlig bil ullykke end min på mc) skal jeg ud og køre på to hjul igen!!
Vi ses derude!!!
Matilde, som stadig er en habil MCkører (det er nemlig testet igennem årene, bare uden egen cykel)
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.115
mar 2004
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.914
mar 2004
Jeg googler med det samme.. Det er jo præcis det jeg skal allerførst, så slipper jeg også for at nogen skal låne mig deres cykel som den allerførste!
Matilde
hjemme fra hospital...