676 visninger
|
Oprettet:
Så kom de... {{forumTopicSubject}}
Mine nye SIDI Vertigo corsa air støvler, FUCK de er lækre
Kan ikke vente med at komme ud og prøve dem!
Nu mangler jeg bare mine handkser.
Se mine nye fine støvler i mit galleri
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 174
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.066
nov 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 5 Emner: 48 Svar: 201
Ja, de er også købt der til, glæder mig til at prøve dem
Nu, skal vi bare have noget mere sol i stedet for det sne pjat der!!
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 798
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 1.030
Tillykke med dem, må det blive en velsignet 08 sæson :o).
JLL
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 226
Så kom de...