845 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

dæk til en sv 1000 dæk til en sv 1000

hvad har i andre på af dæk på jeres maskiner ?
jeg har lige fået mig min nye sv 1000 med fabriks monterede standard dæk.
da jeg er rimelig grøn motor cyklist og vejene endnu ikke er til at kaste rundt i svingene vil jeg lige høre om i andre er / var tilfredse med de standard dæk som sidder på en ny cykel.
forhandleren sagde da jeg købte den at dækkene ikke er verdens bedste og jeg ville kunne mærke betydelig forskel hvis jeg skiftede til nogle andre.

var det kun salgs gas eller er orginale dæk mindre gode

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dæk til en sv 1000
  • #1   22. mar 2008 Jamen så skynd dig, at oprette din motorcykel, så vi kan se dine nye dæk !!

;O)

• #2   22. mar 2008 ville jeg skam også gerne men har squ ikke et digi kamera så det må vente til jeg får lånt et på et tidspunkt

• #3   22. mar 2008 du kan jo også bare skrive hvadfor dæk du har på...

• #4   22. mar 2008 Hvilke dæk sidder på?

• #5   22. mar 2008 var lige nede og kigge....michelin pilot sport ...jeg vil da mene det er et ok dæk

• #6   22. mar 2008 Jeg ville lade dem sidde, Suzuki ønsker jo ikke at deres kunder lægger sig i første rundkørsel. Så kan du læse dæktest og vælge dine næste dæk ud fra hvilke egenskaber du sætter højest. Passer nok med at den skal til service efter 6-7000 kilometer.

Held og lykke med cyklen!

• #7   22. mar 2008 Standarddæk er fuldt tilstrækkelige på de fleste maskiner, og Pilot Sport er der da ikke noget at udsætte på.

Min holdning er, at kør dog på standarddækkene, sug lidt viden her på galleriet, og så prøv dig evt. frem hvis du ikke skulle være helt tilfreds når du skal til at skifte dæk første gang. Der er absolu INGEN grund til at kassere et sæt nye fabriksmonterede dæk.

HUSK FORSIGTIG KØRSEL DE FØRSTE KILOMETER (20-50 km.), nye dæk og kolde veje = at køre i grønsæbe, men det har forhandleren forhåbentlig fortalt dig.

God fornøjelse med den :o)
    JLL

• #8   22. mar 2008 michelin pilot sport er et udemærket dæk, det er der ingen grund til at skifte for dig, når du engang bliver lidt mere rutineret, kan du nok få gavn af pilot power eller Metzeler M3, men indtil da er der bestemt ingen grund til det.

• #9   22. mar 2008 det er ok dæk til din maskine

• #10   22. mar 2008 Jeg kører med Road 2 på min. Har før haft sport, power og alm road på diverse cykler og road 2 er helt klart det dæk jeg har været mest tilfreds med, det minder imho mere om sport/power end det går om det gamle road. Kører både motorvej og friskt på de små veje.

Kommentér på:
dæk til en sv 1000

Annonce