Hjælp til køb af MC Hjælp til køb af MC
Jeg står muligvis og skal købe en MC til foråret, men er igang med at kigge på lidt forskelligt nu.
Jeg har kigger på Suzuki GSX 600 F og Suzuki SV 650 S og Suzuki RF 600 F, men hvad er bedst at starte på, hvad er jeres erfaringer med de 3 maskiner, eller skal jeg vælge noget helt andet.
Grunden til jeg har valgt de 3 maskiner er, at de ligger prismæssigt hvad jeg vil bruge af penge og samtidig en fornuftig forsikring.
Det skal siges jeg er 25 år og har aldrig kørt motorcykel.
Det skal os være en maskine der kan trække mig, da jeg er 183 cm høj og vejer ca. 105 kilo.
Håber på nogle svar.
Mvh
Martin
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Klart SV, ellers er det sku lige meget hvilken en af de andre du tager, bare min mening, har ikke haft nogen af dem, så jeg kan komme med min ærfaring om lige prisis de modeller, men har kørt en del på en SV, og CBR 600 og syntes klart at hvis man ikke har råd til en af de nye 600 med masser ar power, så er SV den sjoveste!!!
jun 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 56
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
Jeg ville os have købt en af de 3 i starten, men fandt så en billig FZR600R i stedet for, syntes os den er en del federe end Gsx600F(ærge)
Og så er den vandkølet, og med 100 hk (R modellen)
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 182
Jeg prøvede også SV650 da jeg skulle købe min RF600. Der sad jeg mere ret op og den var ganske kvik med sine to cylindre. Jeg valgte RF fordi det virker som om der er mere gods i den.
Det eneste kendskab jeg har til GSX600F er at den er meget udbredt=stort udvalg, pris kan presses. Desuden synes jeg den er grim... he he blot min mening
Peter K
Hjælp til køb af MC