370 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp til køb af MC Hjælp til køb af MC

Jeg står muligvis og skal købe en MC til foråret, men er igang med at kigge på lidt forskelligt nu.
Jeg har kigger på Suzuki GSX 600 F og Suzuki SV 650 S og Suzuki RF 600 F, men hvad er bedst at starte på, hvad er jeres erfaringer med de 3 maskiner, eller skal jeg vælge noget helt andet.
Grunden til jeg har valgt de 3 maskiner er, at de ligger prismæssigt hvad jeg vil bruge af penge og samtidig en fornuftig forsikring.
Det skal siges jeg er 25 år og har aldrig kørt motorcykel.
Det skal os være en maskine der kan trække mig, da jeg er 183 cm høj og vejer ca. 105 kilo.

Håber på nogle svar.

Mvh

Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til køb af MC
  • #1   27. aug 2005 personligt syntes jeg bedst om SV 650 S helt klart, det er den mest sporty af de tre, men ved jo ikke om du er til sport eller hygge?? Den har jo også V2 motor mod de andres R4, hvis man altså er til trækket fra V2!!!
    Klart SV, ellers er det sku lige meget hvilken en af de andre du tager, bare min mening, har ikke haft nogen af dem, så jeg kan komme med min ærfaring om lige prisis de modeller, men har kørt en del på en SV, og CBR 600 og syntes klart at hvis man ikke har råd til en af de nye 600 med masser ar power, så er SV den sjoveste!!!

• #2   27. aug 2005 SV vil også være mit bud. Sælger jeg min R6'er kunne jeg også godt finde på at købe en SV'er

• #3   27. aug 2005 FZR600 er rimelig billige i forhold til suki,honda

Jeg ville os have købt en af de 3 i starten, men fandt så en billig FZR600R i stedet for, syntes os den er en del federe end Gsx600F(ærge)
    Og så er den vandkølet, og med 100 hk (R modellen)

• #4   27. aug 2005 Det er jo forskellige cykler. Jeg har selv haft en RF600R (ikke noget der hedder F). Det er en god stærk fire benet maskine. Kørestillingen var dog ikke så god til mig (179cm) og så er den tung. Delene kan være lidt dyre, fordi den ikke er såå udbredt.

Jeg prøvede også SV650 da jeg skulle købe min RF600. Der sad jeg mere ret op og den var ganske kvik med sine to cylindre. Jeg valgte RF fordi det virker som om der er mere gods i den.

Det eneste kendskab jeg har til GSX600F er at den er meget udbredt=stort udvalg, pris kan presses. Desuden synes jeg den er grim... he he blot min mening

Peter K

Kommentér på:
Hjælp til køb af MC

Annonce