{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Tæt løb i udfordring {{forumTopicSubject}}

Der er i øjeblikket næsten dødt løb mellem min og min udfordrers MC. Jeg ved godt at der er to dage tilbage af afstemningen, men når udfordringerne bliver så gamle, så ligger de på nogle af de sidste sider, hvor jeg selv ikke rigtigt kigger (men det kan andre jo godt gøre). Det jeg egentlig prøver at sige er, at i meget gerne må lægge en stemme derinde. Jeg håber ikke at det var for uforståeligt skrevet.
Anyways, her er linket: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=5067&formsort=

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæt løb i udfordring
  • #1   27. aug 2005 Ikke for at være negativ, men tror du skyder dig selv i foden ved at lave sådanne indlæg.... :o/

• #2   27. aug 2005 Tjaah... Men hans Triumph er sgu ikke helt grim alligevel, så det ville ikke være en katastrofe at tabe til ham... Og på den anden side, så er det måske mere en smagssag, da cyklerne ikke just kan sættes i samme kategori.

• #3   27. aug 2005 http://www.kinagrill.dk/ det hjælper ikke med de her pive hyle indlæg DU TABER til en overmand indse det eller skift til en maskine med sjæl

• #4   27. aug 2005 Hehehe... Jeg har nu også så småt indstillet mig på det, og jeg har nu ikke noget imod at tabe til ham, hvilket jeg troede at jeg gav udtryk for før, men nogle kan åbenbart ikke forstå mine indlæg... Anyways har jeg ikke brug for noget med sjæl, så længe jeg selv synes at jeg har det sjovt, så deeeet...

Men det kan jo bare være at jeg i virkeligheden higer efter en cykel med sjæl uden at jeg selv ved det. Hvis jeg så taber til en, der virkelig har sjæl og stamtavle, så kan jeg slet, slet ikke leve med det, for så kan det være at jeg ikke føler mig tilstrækkelig med den cykel jeg selv tror gør mig glad... Det kan næsten blive helt uhyggeligt psykologisk. smiley

• #5   27. aug 2005 jeg syntes somme tider det er svært at stemme på udfordringerne, det er jo ikke altid de er til at sammeligne, cb 500 fra 02 og Triumph fra 71, hvad er grundlaget for en sammenligning??

• #6   27. aug 2005 Ja, som sagt før, så kommer det helt og holdent an på ens smag; er mand til 3 cylindret vintage eller 2 cylindret halvsport... Men så må man jo bare bestemme sig for hvad man kan lide. Længere er den vidst ikke.

• #7   27. aug 2005 og jeg som troede at det havde noget med "kvalitet" at gøre, hvor pæn/nyvasket den er, hvor meget man har lavet om og kvaliteten af det osv osv........
    Hvis det bare er et spørsmåd om folk er til sport eller classic, ja så kan man jo bare lave en afstemning en gang for alle, generalt!!!!! så er der ingen grund til udfordringer,,,,,,,,,, bare min mening

• #8   27. aug 2005 Jeg vil ikke sige dig imod, men efter min mening er disse to maskiner temmeligt nyvaskede og pæne. Og når nu begge maskiner står nogenlunde standart... (og indrømmet; min har godt nok en hel fuldkåbe som styling, men ser man bort fra den, så er de begge komplet standart). Det hele kommer faktisk til kun at gå ud på at bestemme sig om mand er til vintage eller semisport i denne udfordring... Så må man nu engang affinde sig med det.

Kommentér på:
Tæt løb i udfordring

Annonce