{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Mark V
Mark V
Tilmeldt:
26. apr 2007
Følger: 1 Emner: 45 Svar: 54

Erfaringer med Kawasaki Z750 {{forumTopicSubject}}

Hey derude

Jeg er på ved at være færdig med at tage kørekortet, og regner med at invistere i en cykel til den kommende sommer. Efter at have kigget og prøvet nogle stykker, er valget faldet på en helt ny Kawasaki Z750.

Den nye 2008 model kan fåes til 116.999,- med ABS bremser osv.

Nogen der har erfaringer med denne cykel på godt og ondt? 116.999,- er jo nforholdsvis billigt for en ny cykel af den størrelse, så er der sparret på materialerne nogle steder, for at de kan lave den så "billig"?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Kawasaki Z750
  • #1   24. mar 2008 Jeg har jo den gamle model, og jeg er vild med den... der er sparet lidt på affjedrin g og bremse dele, samt fx bagsvinger er alu på z1000 og jern på z750... igen på den gamle model, men vil da tro at det er noget af det samme med den nye model...

    Jeg har skiftet forbremser og ben + bagdæmper på min, til delene fra en z1000, og har brøvet båd den gamle og nye z1000, og jeg syntes ikke at den er de ekstre 50-60 tusind mere værd, men det er jo smag og behag...

    nu har jeg så glemt dit spørgsmål... ;o) 2 sek.

    oki... den er måske lidt hys for en begynder, men hvis du har en rolig hånd i starten, så har du en rigtig god cykel som du ikke bliver ked af eller træt af er for lille...

    /Rumle


  • #2   24. mar 2008 Jeg havde den nogle mdr sidste år, også som første cykel.. Syntes den kørte fantastisk, og følte mig rigtig tryg på den, både i byen og på motorvejen.
    I år er det blevet til en er6-n..

    Mvh Sune


Kommentér på:
Erfaringer med Kawasaki Z750

Annonce