854 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Blinkrelæ fra Lois driller Blinkrelæ fra Lois driller

Har lige her til aften monteret blinkrelæ fra lois.de Min mc har Rizoma diodeblink, derfor har den tidligere blinket for hurtigt med det originale relæ. Med det nye relæ blinker 3 af blinkene fint, men ved venstre blink i bag, er det kun nogen af dioderne der lyser.
Nogen der har en forklaring? Synes selv det er ret mystisk, for med det originale relæ lyser alle blink fint, hastigheden er jo bare for hurtig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinkrelæ fra Lois driller
  • #2   24. mar 2008 Ja det blink der driller virker fint med det originale relæ. Har netop købt det her relæ for at undgå modstande.

• #3   24. mar 2008 Er det også tilfældet når motoren er i gang?
    Så er der jo lidt højere spænding idet den lader. Lidt mystisk at det kun er et af blinkene. Tyder på dårlig forbindelse? Mine diodeblink fra Louis lyser kun med få dioder når spændingen er for lav.

/Peter

• #4   25. mar 2008 Har kørt med rizoma blink på min sver i flere år og venstre bagerste er blevet skiftet mindst 8 gange, da det pludseligt "brændte" ca halvdelen agf de yderste dioder og kun de midterste 4 virkede.
    Problemet blev løst ved at sætte nye modstande på.

• #5   25. mar 2008 Jeg har ikke prøvet med motoren i gang, da jeg ikke ville trække den ud i sneen i går. Vil lige måle spændingen på batteriet i dag.

Kommentér på:
Blinkrelæ fra Lois driller

Annonce