{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

sini m
sini m
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15

HJÆÆÆLPP!!! CBR600F 1992/1993 {{forumTopicSubject}}

I dag ville jeg skifte olie på dyret, det gjorde jeg så,Og efter den var tørt ren og det hele , ville jeg starte den op.. Der gik lidt med det, den startet op og gik ud, det gjorde den en par gange indtil jeg gav den noget chocker,,, så kom den,, Men efter 30sek, gik den ud så tænkte jeg, nåå nu har den nok fået nok,, MEN NEJ nu vil den slet ikke starte trode måske jeg havde druknet den, så lukkede af for benzinen, og prøvede at starte den,, MEN nej, og efter at have prøvet næsten alt i 2 timer, skrive rjeg nu,,, Hvad fanden kan der være gal med den.. Alt virker som det skal osv, den vil bare ikke starte.. fatter det ik...

Please help smiley

Mvh

Sini

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆÆLPP!!! CBR600F 1992/1993
  • #2   24. mar 2008 Du har hældt ny olie på, ikk??

• sini m
    sini m Tilmeldt:
    mar 2008

#3   24. mar 2008 Jamen har været ude og køre med den for en uge siden, og der var der ingen ting, og ja de tkun olie jeg har skiftet, Plus har jeg tænkt på det med tændrør, men kan seriøst ikke komme ned til dem, havde hele kåben og alt af, men kunne ikke se hvordan fanden jeg skulle have en real chance for at komme ind til dem smiley

HEEELPPP

• #4   24. mar 2008 nye pløkker... det er jeg 85% sikker på... lidt vand i karb. dør den ikke af og gammelt benzin kan altså også godt brænde... smiley

har prøvet samme problem med begge mine cykler og det var bare nye pløkker begge gange..

dine koster omkring 100 kr stk..

• #5   24. mar 2008 du skal ha tanken af...

• #6   24. mar 2008 laver den vacuum i tanken? - det kan være din benzin hane, der er forsynet med en vacuum ventil/membran... der bliver stiv efter vinterens stilstand, havde det problem med min gamle fra 91... selv løste jeg problemet med en omgang manuel afprøvning af ventilen... også kørte det indtil næste forår hvor problemet vendte tilbage. Men ja, jeg tror måske også mere på du kan have fået den druknet... så kunne det ske et sæt nye tændrør var en god ide.

mvh Offslow

• #8   24. mar 2008 sini M - jeg har en cbr årgang -93 og da årgangene fra omkring den tid er ret hårde ved batteriet - vil jeg foreslå at du får chekket batteriet og det koster jo kun omkring 300 kr. at skifte det. I efteråret var det galt med min, troede det var startrelæet der var gået, købte nyt og rumsterede med den, og så var det bare batteriet smiley

• #9   24. mar 2008 Som andre skriver, prøv at skifte tændrør - Specielt NGK kan druknes, tanken skal _ikke_ af, men tændrørene kan skiftes igennem sidekåben ved at afmontere inspektionsdækslerne. Tændrørene kan derefter af- og genmonteres med det specialværktøj der er i det org. værktøjssæt til præcis det formål.

• sini m
    sini m Tilmeldt:
    mar 2008

#10   24. mar 2008 Jeg går ud til den med det samme... og prøver ejres forskalg ad, så må vi se lidt senere i aften om der e rliv i den:-)

Ps. Det er et helt nyt batteri,:-)

Mvh

Sini

• #11   24. mar 2008 I værktøjs sættet skulle gerne være en tændrørs nøgle som kan bruges unden at pille tanken af. skiftede på min godt nok en f3, men havede kun det ene side skjold af.

• sini m
    sini m Tilmeldt:
    mar 2008

#12   25. mar 2008 ok, nu jeg ved at rive både hår af mig selv,, Jeg fatter det ik; Batteri er nyt, Masser af gnist på tændrør, Og beno får den som er fra i morges, tændrørerne er våde, Og ja gutter har slukket for off knappen smiley hecket også luft filter,som så ud som nyt,,, Så hvor fanden kan den fejl ligge???????????????????????????????? Og tak for kaffe med det med tændrør, han burde hænges ham aben der valgte lige at placere tændrørne på den måde,, smiley

Nogle friske ider???

Mvh

Sini

• #13   25. mar 2008 Hej

Hvis den er druknet, starter du uden choker og med håndtaget i bund. Men ellers prøv at lade den sunde sig til imorgen, så er den nok kommet på bedre tanker.

• #14   25. mar 2008 kender ikk den model helt.. men er der et benzin filter ? hvis det er næsten stoppet kan den ikk suge nok ud og vil hurtig gå ud.. det samme kan ske hvis benzin eller udluftnings slangerne til tanken er blevet klemt. har du haft den taget af ?

• sini m
    sini m Tilmeldt:
    mar 2008

#16   26. mar 2008 Hej gutter og gutterinder smiley Så fik jeg liv i dyret smiley 4 nye tændrør og den spinder som en mis.. trode serisøt ikke at tøndrør kunne dø ud på den måde at den slet ikke ville starte.. VIldt..

Mvh

Sini M

Kommentér på:
HJÆÆÆLPP!!! CBR600F 1992/1993

Annonce