{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Mc alarm fra Bilka {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg kiggede lige i bilka bladet og der så jeg at de har en alarm på tilbud fra i morgen til 299kr... Det lyder jo ikke så galt og hvis den bare kan hyle så kan den jo klare hvad den skal....

Tror i den er værd at smide penge efter..
Ved godt man sikkert kan få noget som er MEGET bedre men hva pokker.. Formålet er jo at jeg gerne vil kunne høre hvis nogle piller ved min cykel.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc alarm fra Bilka
  • #1   27. aug 2005 Nu ved jeg ikke så meget om alarmer men jeg vil da give dig ret i hvis den bare skal kunne larme så er den vel god nok smiley og billig

Fortsat god aften
    Ronny

• #2   28. aug 2005 Hej Brian, har selv set den, og tænke Mmmmm er den god nok, men den kan larme og blinke med lyset, tændingsspærre så...... jeg har ingen forstand på alarmer med var f.... 299 er jo ikke en bondegård smiley

Er lige med på en lytter, der kan jo være nogle kloge mennesker her smiley

• #3   28. aug 2005 Godmorgen....
    Puha det er søndag og jer er allerede oppe kl 8:30 bilka åbner jo kl 10 og jer vil gerne der ud inden hele ESBJERG står og vil ind og handle smiley jeg prøver at købe den og så må vi se hvad det er for noget... Jeg skal nok lige skrive når jeg har prøvet den... For syntes som sagt at 299kr er en billig løsning.... Folk kigger jo hvis det er noget der pludselig står og hyler og det må man så håbe vil skræmme en mc tyv væk..

• #5   28. aug 2005 så har jeg været i bilka og købe den... Nu vil jeg så lige Smutte ud og prøve at se om jeg kan finde ud af at sætte den til... ved ikke om jeg kan finde ud af alt det med startspære og blinklys hehe men nu må vi se.....

• #6   28. aug 2005 Problemet med de billige alarmer er, at de kan finde på at gå af i tide og utide... eks 1. når cyklen presses meget hårdt. eks 2. når cyklen står stille og urørt. Har hørt de problemer fra flere der har haft de billige modeller. Jeg har selv haft en spyball på en tidligere cykel, det skulle hvis være noget af det bedste.

• #7   28. aug 2005 Hehe, er du sikker på den alarm er godkendt efter de gældende ISO former til f.eks. kulde, varme, vand osv. Den er sikkert CE godkendt, men har den de andre ting??? Det er jo det "der skiller drengene fra mændene". Derfor findes der dyrere alarmer, da de har de godkendelser. Slutteligt, kobles den på batteriet eller har den eget batteri?? Hvis den kører på cyklens bat, så pas på den ikke aflader det fuldkomment hvis den står længe.......

/Niels

• #8   28. aug 2005 Hej

Nu har jeg lige rodet lidt med den.. Og ja den kan hyle. Den virker nu faktisk fint... Mangler dog lige at sætte den til blinklysene og start knappen.....

Tror nu den er ok når man tænker på det kun er 299kr

(link fjernet)

• #10   28. aug 2005 og når alt kommer til alt er en alarm ikke en pot pis værd hvis du ikke selv kan høre den. hvad enten det er en alarm eller et voldsoffer der larmer kigger folk den anden vej og lader som ingenting.

• #11   28. aug 2005 johnny herning:

hvordan fik du det med blinklys til at virke... jeg har siddet og rodet med det... men det driller lidt...

• #13   28. aug 2005 Hmmm Jeg er ikke så god til strøm og ville ikke til at klippe nogle forkerte ledninger smiley jeg jeg har kun sat min til + & - på batteriet og så virker den som den skal.... Men jeg må jo prøve at gøre som du skrev Johnny.. Men det bliver nok først næste gang jeg piller min bike fra hinanden....

Indtil videre er jeg glad for at jeg købte den.....

Tror man skal være Hurtig hvis man skal have fat på en i bilka for folk der var mange der stod og kiggede på dem da jeg var ude og hente min lige da bilka åbnede....

• #14   30. aug 2005 nogle fra sjælland der kan finde ud af at montere sådan en ?

• #15   30. aug 2005 Tjo, hvis du har et ledningsdiagram(til alarmen), så er det da nok muligt....:-)

• #16   30. aug 2005 det er der med , det er bare fordi at jeg er et nokkefår til el arbejde smiley

• #17   30. aug 2005 Det kan jo ske for enhver. Jeg er frisk, hvis du er......Ligger dit ledningsnet inde bag alle skjoldene (Har du også en oversigt over elnettet i din mc, evt. en manual??))

• #18   31. aug 2005 jeg har desværre ikke nogle manual over min mc , men skjoldene kan man lige fjerne , det tager max 10 min , så det er intet problem , men jeg tilføjer dig lige som ven , så kan vi lige aftale nærmere smiley

Kommentér på:
Mc alarm fra Bilka

Annonce